Even Holt

Tlf: 484 00 560 Vis kart

Siste vurderinger av Even Holt

Tillitvekkende og grundig

Klinikk: Moloklinikken Skrevet

Etter tidligere kreftbehandlinger med tøffe strålebehandlinger og cellegiftkurer har jeg nå kommet i en risikogruppe for "senskader", spesielt med tanke på hjertet.

Jeg fikk henvisning til Moloklinikken. Fikk time 3 måneder senere. Sendte dem en mail om at jeg gjerne ville ta en avbestilt time. 3 dager senere kom jeg til da jeg kunne stille på 4 timers varsel.

Gjennomførte sykkeltest. Var deretter inne på kontoret hos Even Holt som forsikret seg om at han hadde forstått "problemstillingen", og viste meg at han hadde grundig kunnskap om denne. Han forklarte resultatet av belastningstesten, og gjennomførte deretter ultralyd av hjertet, samt ultralyd av halsen.

Jeg følte at vi kommuniserte veldig godt, og han viste at han tok mine bekymringer på alvor. Han virket også godt kjent med senskadeproblematikk (noe jeg tidligere har opplevd at fastleger og spesialister ikke har vært).

Jeg følte meg veldig glad og beroliget etter undersøkelsen, som jeg oppfattet som grundig.Han satte meg også opp til kontroll om 2 år, uten at jeg spesifikt måtte be om dette.

Traff aldri legen

Klinikk: Moloklinikken Skrevet

Jeg hadde time, men klarte ikke å finne ut når jeg skulle komme - hverken på telefon eller ved å møte opp personlig. Måtte gi opp og finne meg en annen spesialist.

Monoklinikken må ha en betjent telefontjeneste som besvarer de som ringer - eller ikke ha telefontjeneste i det hele tatt.

Det er sikker lønnsomt med automatiske mottak av kunder, men jeg opplevde dette ikke tilgjengelighet i det hele tatt (jeg er dataingeniør, og jobber med elektronikk daglig)

En lege som bryr seg om deg.

Klinikk: Moloklinikken Skrevet

Hadde fått diagnosen hjerteflimmer på Bærum Sykehus ved kontroll av pacemaker. Ble satt på betablokker som reduserte min aktivitet til å være sløv og søvnig,noe jeg ikke ville være med på.Hadde også avtale hos KAL Klinikken noen uker senere, hvor han kutta ut betablokker og Pradaxa blodfortynnende medisin. Fikk Eliquis som ga meg et liv uten neseblødning.Ble sendt til Bærum sykehus for elektrosjokk som jeg gjorde 3 ganger.17 Mars var jeg på Rikshospitalet for Ablasjon. På kontroll i dag 9 Mai . var hjerte uten flimmer og jeg kan trene og arbeide som før. Dette har vært helt fantastisk. Om et år kan det hende jeg kan slutte med blodfortynnende medisin

Dr. Holt

Klinikk: Moloklinikken Skrevet

Tydelig og grundig lege som i tillegg tar seg tid til å lytte til hva pasienten har å si. Gir god informasjon.

Fantastisk flink hjertelege.

Klinikk: Moloklinikken Skrevet

Even Holt er kunnskapsrik, alltid imøtekommende, og jeg føler at jeg blir tatt godt vare på. Han er nøye og bruker tid på å forklare. Han er der når du trenger ham - og er handlingsdyktig "når det gjelder".
Første gang jeg fikk hjelp var i 2009, og nå i 2016 har jeg fortsatt bare lovord å si om ham.
Han tar imot på kort varsel, og jeg opplever fantastisk god service både fra ham og alle medarbeiderne på klinikken.