Even Holt

Hjertespesialist og indremedisiner

• Hjertesykdommer
  • Indremedisin

Autorisasjon (1993)

Moloklinikken Telefonnummer67 22 28 7067 22 28 ...
Oksenøyveien 10 1360 Fornebu

Siste vurderinger av Even Holt

Uinteressert og kortfattet.

Klinikk: Moloklinikken Skrevet

Legen er ikke interessert i å høre på mine beskrivelser av problematikken, og avbryter meg så fort jeg forsøker meg. Kun rask informasjon etter undersøkelsen. Jeg føler meg dårlig ivaretatt.

Lun,varm og trygg type og komme til.

Klinikk: Moloklinikken Skrevet

Har vært hos Even i flere år nå.Opplever ham som SÅ seriøs og lyttende. Har alltid tid til MEG, forklarer og kommer med råd om jeg spør om det. Jeg føler meg i de beste hender når jeg er hos ham. En hjertespesialist som jeg absolutt kan anbefale,inkluderende og empatisk. :)

Her kan du føle deg trygg og ivaretatt

Klinikk: Moloklinikken Skrevet

Han oppdaget mitt potensielle hjerteproblem svært tidlig. Fulgte meg godt opp gjennom flere år, og fikk meg inn for hjertekirurgi når det ble påkrevd. God samtalepartner gjennom prosessen, og førsteklasses oppfølging i rehabiliteringsperioden.

Totalt uinteressert og stresset lege

Klinikk: Moloklinikken Skrevet

Fikk ikkje svar på mine spørsmål og heller ikkje sjekka blodårene på halsen som eg bad om

Svært misfornøyd og bortkasta energi for meg som er syk da eg nå må gå privat i tillegg for å få svar på det med evt tette årer.

Dårlig forklaring og stressa og er svært skuffa over denne legen.

Har tidligere for noen år tilbake vært på Moloklinikken hos en annen lege så dette var svært skuffende så vil ikke anbefale denne legen.

Even Holt har både dybde- og overblikk

Klinikk: Moloklinikken Skrevet

Doktor Even Holt er både rask på lappen og kjapp i replikken - i positiv forstand! Fordi jeg kjenner meg igjen i hans "lynne" vet jeg hvordan han skal takles, og får derfor den beste service deretter.

Jeg er trygg på at han vet best, og jeg er evig takknemlig for at "han holder meg frisk", slik at jeg kan fortsette å gå mine skirenn på tross av at jeg er abladert for hjerteflimmer!