Even Holt

Moloklinikken

• Hjertesykdommer
  • Indremedisin

Autorisasjon (1993)

Moloklinikken Telefonnummer67 22 28 7067 22 28 ...
Oksenøyveien 10 1360 Fornebu

Siste vurderinger av Even Holt

Meget dyktig.

Klinikk: Moloklinikken Skrevet

Jeg får en god og trygg oppfølging. Opplever en individuell behandling og grundig informasjon. Enkelt å henvende seg til ved evt. spørsmål. Meget flink lege !

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Moloklinikken Skrevet

Jeg ble hastehenvist pga. hjerteflimmer og fikk super service, flott oppfølging og henvisning til Vardeklinikken i Danmark.
I løpet av veldig kort tid hadde jeg fått behandling i Danmark. Dette var meget vellykket og går nå til årlig kontroll Hos Even Holt og opplever behandlingen og oppfølgingen som trygg og seriøs.

Kunnskapsrik, kyndig og grundig.

Klinikk: Moloklinikken Skrevet

Har hatt diagnosen atrieflimmer gjennom mange år før jeg var så heldig å komme til Even Holt. Etter grundige undersøkelser og oppfølginger fra Even Holts side, ble jeg abladert ved Rikshospitalet i september 2016.
Nå, et år etterpå, har jeg kunnet seponere hjertepillene som jeg hadde brukt gjennom lengre tid.
En deilig følelse endelig å være flimmerfri!
Og om et års tid til kan jeg høyst sannsynlig også seponere Xarelto (blodfortynnende medisin).
Even Holt er alltid imøtekommende, og jeg er ham evig takknemlig. Jeg kan anbefale han og hans team på Moloklinikken på det varmeste.

Kan ikke være særlig seriøst - 8 mnd. ventetid

Klinikk: Moloklinikken Skrevet

Det tok nesten 1 måned fra fastlegen sendte rekvisisjon, til jeg fikk brev om time til undersøkelse.

Og i brevet sto det at jeg skulle undersøkes 7 måneder senere.

Altså en ventetid på ca. 8 måneder fra fastlegen mente jeg absolutt burde vurderes av en spesialist, til jeg fikk undersøkelsestime.

Har man problemer med hjertet som bør undersøkes av spesialist er ikke en så lang ventetid særlig tillitsvekkende.

Tilstede for pasienten og byr på seg selv.

Klinikk: Moloklinikken Skrevet

Molonklinikken på Fornebu har særdeles vennlige og tilstedeværende ansatte i møte med pasienten.

Jeg ble ikke bare grundig undersøkt,men
fikk i tillegg følge med på selve undersøkelsen.

Dr.Holt forklarte grundig hver måling .
Språkbruken er pasientvennlig og fargerik og han er i dialog med folk og forsikrer seg om at alt er forstått.
Anbefaler både Dr. Vegard og Dr.Holt til deg som ønsker kunnskapsrike og hyggelige leger.:)