Zoran Radunovic

Autorisasjon (1996)

Siste vurderinger av Zoran Radunovic

Helt fantastisk lege.

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Har vært hos han 3 ganger, og ny time mars 2023. Er vel den beste legen jeg noen gang har vært hos.
Blir tatt i mot av en smilende lege. Trygg og rolig på det han forklarer. Svarer godt på det jeg spør om. Og så har han humor på en koselig måte. Kan anbefales.

Fantastisk lege!

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Jeg ble tatt imot på en utrolig vennlig måte! Aldri blitt møtt på en så respektfull måte. Følte ikke at jeg bare var "enda en pasient", men at han så meg som menneske. Han hadde til og med god humor og fikk meg til å le flere ganger! Han forklarte og demonstrerte også ting som gjorde at jeg følte meg trygg. Heldigvis var ingenting galt med hjertet mitt, men om det hadde vært det, så hadde jeg ønsket at det var han som skulle gitt meg nyheten. Han gjorde faktisk resten av dagen min god, men det flotte humøret hans.

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Positivt møte første gang for 9 år siden. Forstår hva han sier, forklarer på en forståelig måte.Mottagelsen/resepsjonen og Marianne, veldig hyggelige og profesjonelle 👍🏻

Veldig fornøyd med Radunovic

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Jeg ble positivt overrasket. Hyggelig, med glimt i øyet(ser jo ikke mer enn øynene pga munnbind). Nøye og tilstede. Følte meg sett/hørt. Ga meg god og trygg tilbakemelding - «sterkt hjerte». Kanskje mer trim jeg liker. Jeg liker skogen, men pga kroniske rygg- og fotsmerter, orker jeg kun korte turer. Håper på utredning her, og derved tørre/orke GÅ MER. Kanskje også dobbel dose BT-piller gjør susen👍🤗. Anbefales på det varmeste😘

Hyggelig og kunnskapsrik

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Veldig hyggelig og trygg lege. Forklarer grundig hva som gjøres underveis. Anbefales på det varmeste.