Zoran Radunovic

Pilestredet Park 12A 0176 Oslo

Siste vurderinger av Zoran Radunovic

Fantastisk lege!!

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Er egentlig ung og frisk, så han hadde nok i utgangspunktet ikke mistanke om noe alvorlig- men han tok meg så seriøst og gjorde grundige undersøkelser likevel. Han var veldig tillitsvekkende og forklarte godt alt som skulle foregå. Han hadde også en god porsjon humor, som lettet hele undersøkelsen. Helt fantastisk! Kan anbefales på det varmeste! Jeg hadde egentlig ikke lyst å gå derfra da timen var over, så hyggelig var det å møte han!

Helt topp

Menneske og lege

Vennlig og dyktig. Tok seg god tid til å forklare både bakrunn for undersøkelsene. Dette inkluderte fysiologi og livsstil.

Imøtekommende, trygg og tydelig

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Meget fornøyd med min undersøkelse, Zoran var flink til å skape en avslappende og komfortabel atmosfære. Jeg ble lyttet til og jeg opplevde at han tok mine spørsmål og bekymringer på alvor. Han forklarer tydelig hva han skal gjøre ifb med undersøkelsen og hvorfor han gjør det.

En meget flink og kunskapsrik lege med masse empati.

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Han har vært behagelig og forståelsefull for mitt problem. Brukt mye tid for å forklare og begrunne i forkant av undersøkelsen.
Høflig og rolig og sprer tryghet til pasienten.
Detaljert angående symptomer og plager.
En lege med masse empati og masse kunskaper i faget sitt.
Blid og positiv og lett å få prate med ham.
Full av respekt til pasienten sin.
Meget bra kommunikasjon og grundig forklaring om prøvene og testene som ble tatt.
Han gjorde at jeg ble avslappet og trygg det som jeg opplever sjeldent hos andre leger fordi jeg er en person som blir lett stressa og nervøs.

En fantastisk flink lege

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Vennlig, rolig, saklig - jeg fikk umiddelbar tillit til denne legen. Han er flink til å forklare og jeg følte meg beroliget hver gang jeg var hos ham.
Første gangen jeg var hos ham, ble jeg undersøkt nøye med EKG. Siden blodtrykket var på den øvre normale grensen, valgte vi å se det an litt før vi startet medisinering, men etter en stund fant vi fellesskap ut at det var lurt å starte en forsiktig medisinering, med tanke på at det på min mors side har vært hjerteproblemer. Bedre føre var enn etter snar, heter det - og i dette tilfelle var det nok en lur avgjørelse.