Zoran Radunovic

Spesialistsenteret Pilestredet Park
Pilestredet Park 12A 0176 Oslo
Tlf: 22 99 27 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Zoran Radunovic

Meget, meget, meget bra lege!!

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Hos Zoran kan du føle deg trygg og at du får god informasjon og en solid faglig vurdering.
I tillegg er han en varm og personlig lege, slik som man ønsker at en lege skal være, men som altfor få leger er.
Det er nesten slik at man ønsker å hva litt syk så man kan komme flere ganger.

Fem stjerner er ikke nok, jeg gir 6 stjerner!

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

En veldig koselig og dyktig lege med god sans for humor. En veldig positiv opplevelse å være hos han.

Et godt menneske!

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

En flott lege og et godt menneske. Han er kompetent, pedagogisk og svært trivelig. Etter mitt skjønn landets hyggeligste lege.

Strålende fornøyd

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Svært god opplevelse. Jeg har vært hos Dr. Radunovic to ganger, og min far har også vært hos ham. Like god erfaring begge ganger. Jeg ble møtt av en meget vennlig, tillitsvekkende og åpenbart kunnskapsrik lege. Han forklarte alt på en måte jeg kunne forstå uten å overforenkle og svarte grundig på alle spørsmål jeg hadde. Virket å oppriktig bry seg, men samtidig fullt ut profesjonell. Følte heller ikke at han hadde hastverk med å få meg ut og neste pasient inn, og likevel opplevde jeg ingen forsinkelser før egen time. Rett og slett den beste erfaringen jeg har hatt med en lege uansett kategori.

Resten av personalet ved klinikken ga også et godt inntrykk. Jeg forholdt meg foruten Zoran mest til en ved navn Marianne, som ordnet med 24-timers-EKG, og hun var også forbilledlig profesjonell og vennlig.

Må også gi klinikken annen ros: Jeg måtte avlyse en time, og ga da beskjed om at jeg som student bosatt i nærheten kunne møte på kort varsel hvis det kom avbestillinger. Slikt pleier å gå i glemmeboken, men her ble det fulgt opp, og jeg fikk ny time på kort varsel da en annen avbestilte. Slikt sparer tid for både klinikken, andre pasienter og meg.

Alt i alt en veldig god erfaring både med klinikken generelt og Dr. Radunovic spesielt.

Tillitsvekkende og meget hyggelig

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Han er en lege du med en gang får tillit til. Han er rolig og får deg til å slappe av, og han virker meget grundig i sine undersøkelser.
Han har dessuten humoristisk sans- ingen dårlig egenskap det i denne bransjen.
Han er en lege jeg absolutt vil anbefale til mine bekjente som trenger en kardiologisk undersøkelse.