Zoran Radunovic

Autorisasjon (1996)

Siste vurderinger av Zoran Radunovic

Kunnskapsrik og vennlig

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Hadde et veldig hyggelig møte med denne legen.
Utrolig kunnskapsrik og flink i jobben sin. Karismatisk og lyttende og veldig blid! Anbefales på det sterkeste.

Empatisk og dyktig!

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Mest empatiske, rolige og dyktige lege jeg har møtt noen gang. Sensitiv og trygg på samme tid. Han bruker god tid og forklarer godt. Jeg følte meg svært godt ivaretatt og sett! Anbefales varmt!!

Fantastisk lege - anbefales

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Etter å ha vært runde på runde i helse-Norge med veldig varierende følelse av å bli sett og hørt, var det en befriende opplevelse å møte på en så flott lege. Jeg visste ikke hva jeg skulle forvente meg annet enn at jeg skulle sjekke hjertet. Det gjorde han både grundig og profesjonelt. Det som gjorde alt så bra var at han var så innmari hyggelig, imøtekommende og empatisk. Jeg ble sett, hørt og respektert. Man skulle kanskje ikke tro normal respekt fra en lege var en mangelvare i 2019?!, men det er det. Jeg følte meg rett og slett glad da jeg tuslet ut i det iskalde regn/snøværet, med mitt «sterke hjerte».

Grundig og lyttende

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Jeg ble henvist til dr. Zoran Radunovic av min fastlege for å sjekke opp hjertet. Dr. Radunovic gjorde en meget grundig og tillitsvekkende undersøkelse av meg. Han er meget hyggelig og lyttet til min historie. Senere måtte jeg kontakte ham vedr. mulig bivirkning av et medikament. Da ringte han opp igjen og ga meg råd. Meget fornøyd både med ham og Spesialistsenteret.

Veldig fornøyd!

Klinikk: Spesialistsenteret Pilestredet Park Skrevet

Beste lege i Oslo! Empatisk, tar på alvor, forklarer på en god måte slik pas. kan forstå, og det som er veldig viktig--- har god humør!:)
Man føller seg trygt hos Zoran.
Ambefales på det sterkeste.