Ranjeet Singh Dhatt

Gastroenterolog og indremedisiner

• Fordøyelsessykdommer
  • Indremedisin

Autorisasjon (2024)

Aleris Frogner Telefonnummer22 54 10 0022 54 10 ...
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Ranjeet Singh Dhatt

Trygg og kunnskapsrik.

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Følte meg godt i varetatt ved mitt første møte med
Dr Dhatt, og gastroskopi undersøkelsen uten ubehag.
Hadde gruet meg.
Har tatt kontakt noen ganger etter dette, og han ringer
meg alltid tilbake samme dag, og forklarer meg godt det jeg spør om. Føler at jeg er i de beste hender.

Trygg, dyktig og veldig hyggelig

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Her får jeg alltid fantastisk service, gjennomførelse og oppfølgning! Vært til flere gastroskopi og oprasjon med slynge. Får alltid personlig oppfølgning av lege med prøvesvar og når det tilogmed lyttes og hensyntaes egne meninger og opplevelser så må jeg bare si jeg er imponert! Dette er en svært hyggelig og samvittighetsfull lege og person! Her er du i trygge hender! Anbefales på det varmeste

Dedikert,dyktig og tilgjengelig

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Før avtalt undersøkelse brukte Ranjeet tid på å spørre om symptomer. Han begrenset ikke interessen til sitt spesialfelt, men var åpen for å finne grunnlaget, og om nødvendig ordne andre viktige undersøkelser. Selv om min fastlege etter beste evne har forsøkt å hjelpe meg, fikk jeg bedre hjelp her på en time enn de 10 foregående ganger hos min fastlege.
Oppriktig interessert, dyktig og kunnskapsrik, og tilgjengelig via telefon i ettertid. Jeg kunne ikke fått bedre behandling!

Ekspert og hyggelig

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Jeg var fornøyd med både sykepleieren og legen, veldig imøtekommende og hyggelig.
Jeg ønsket ikke å få avslappende og smertestillende medisin selv, men etterhvert ikke kunne tåle smerten og fikk en liten dose avslappende medisin. Legen var så flink og koloskopien blitt ferdig fortere enn jeg trodde 👍🏻👍🏻👍🏻🍀🍀🍀

Ranjeet Singh Dhatt-en fantastisk god lege

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Legen kom selv og hentet meg på venterommet og jrg spurte pent om å få litt beroligende fordi jeg var litt nervøs etter forrige gastroskopi på Ahus. Det var ikke noe problem, Dr.Singh Dhatt satte selv sprøyten på meg (og jeg har vanskelige årer å finne) men han klarte det relativt raskt. Han gjorde alle såkalte ‘sykepleieroppgaver’ selv, til tross for at det også var en meget hyggelig sykepleier tilstede. Undersøkelsen gikk kjapt og greit og han forklarte underveis. Fikk svar med en gang etterpå og han behandlet meg med respekt og verdighet. Absolutt en lege jeg anbefaler. Hvis jeg skal til gastroskopi/koloskopi igjen i mitt liv, er det ingen tvil om hvem jeg skal spørre etter.