Ranjeet Singh Dhatt

Gastroenterolog og indremedisiner

• Fordøyelsessykdommer
  • Indremedisin

Autorisasjon (2024)

Aleris Frogner Telefonnummer22 54 10 0022 54 10 ...
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo

Siste vurderinger av Ranjeet Singh Dhatt

Svært hyggelig og imøtekommende lege

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Hadde gått og gruet meg helt forferdelig til å ta koloskopi, men etter først å bli tatt imot av en utrolig dyktig og søt spl og deretter samtale med legen, ble jeg beroliget og trygget. Fikk smertestillende og beroligende og litt påfyll av sm stillende så gikk alt veldig fint.
Kan anbefales på det varmeste.
Hilsen

Bortkastet angrer på at jeg ikke valgte ahus isteden

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Veldig ubehagelig gastrosokopi jeg hadde for litt over to måneder siden. Tok ikke hensyn skulle ha bedøvelse gå beskjed på tlf. Men fikk bare noe i munnen kastet opp skikkelig. Sykepleieren var veldig ålreit. Vil ikke prate med meg etter undersøkelsen. Helt bortkastet fant en brokk og ikke noe oppfølging videre. Anbefaler ikke dette. Tok også langtid før jeg kom inn på timen min

Dyktig og empatisk

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Jeg var hos legen 11.10.18 til gastroskopi og kolonoskopi. Fikk veldig god oppfølging av legen og sykepleier både før, under og etter undersøkelse. Dr. Dhatt brukte den tiden jeg trengte for å forklare resultater. Følte meg ivaretatt som pasient av Aleris, dr Dhatt og ikke minst av sykepleiersken.

Takk.

Lyttet ikke til pasienten.

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Jeg var til undersøkelse hos Dr.Sing Dhatt, var veldig engstelig og ville derfor ha beroligende på forhånd. Jeg prøvde å forklare han at jeg gikk på medikamenter fra tid til annen fra før så jeg måtte ha en høyere dose med beroligende intranevøst pga at min toleranse var høyere for slike medikamenter. Men han hørte dessverre ikke etter. Dette gjorde undersøkelsen rimelig uutholdelig. Jeg studerer medisin selv og har hatt litt om pasienthåndtering. Det å lytte til pasienten og vise forståelse samt høre etter og forklar godt når en pasient er engstelig er viktig i mine øyne. I tillegg om ikke det skulle være nok, fikk jeg slengt i ansiktet at smertene jeg hadde i magen sikkert var psykiske, selv om jeg prøvde å forklare han at smertene jeg opplevde satt lengre ned så hva jeg burde ha blitt henvist til var en koloskopiundersøkelse. Det gikk rett inn og ut det andre øret. Han svarte meg utrolig nok ikke på det engang. Alt ble helt feil. Men sykepleieren var fantastisk. Ikke noe å utsette der. Kommer ikke til å gå til denne legen igjen.

Sympatisk, effektiv og kunnskapsrik spesialist.

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Etter en halv nattesøvn og utallige bekymringer senere var min tid inne for koloskopi.

HELFO kunne "dessverre" ikke ta meg inn i det offentlige p.ga frister og sendte meg videre til Aleris, Frogner.

Undersøkelsen:

- Ble kalt inn av en effektiv, men hyggelig sykesøster.
- Ble bedt om å skifte til et pasientantrekk.
- Hilste på gastroenterologen.
- Fikk bedøvelse og beroligende intravenøst.
- Koloskopi utføres.
- Fikk kvalmedempende middel intravenøst.
- Kjapp konsultasjon på kontoret.

Dr Singh er medmenneskelig, empatisk, fagmessige dyktig og setter pasientens velvære i fokus. Han forklarer ulike deler av prosessen på en grundig og forståelig måte.

Diagnose ble stilt etter kort tid og flere måneder med bekymringer ble borte etter rundt 30 minutter. Jeg anbefaler denne legen på det varmeste.

Jeg er evig takknemlig for at Ranjeet og kompani gjorde denne undersøkelsen så rask, smidig og behagelig som mulig. Her er det bare å booke time folkens.