Akram Zalmai

Autorisasjon (1991)

Siste vurderinger av Akram Zalmai

unprofessional

Klinikk: Oslo Hjerteklinikk AS Skrevet

Was been to to this Dr. Zalmai. He is asking the inappropriete question . He won't listen for what the patient is telling, Very unprofessional

Anbefales ikke

Klinikk: Oslo Hjerteklinikk AS Skrevet

Jeg ble henvist til Dr. Zalmai av min fastlege for sjekk av hjertet i forbindelse med at jeg skulle starte på antidepressiva. Ingen forklaringer ble gitt under ultralyden og legen var relativt brå i bevegelsene sine. Under EKG-en satt han tidvis og leste et blad. Av og til stillte han spørsmål relatert til mitt nåværende privatliv. På slutten av konsultasjonen bekreftet han at alt var i orden. Deretter holdt han en monolog om at jeg burde sette pris på det gode livet jeg har og at jeg ikke har behov for antidepressiva. Alt i alt en lite empatisk og forståelsesfull lege.

Utrygg opplevelse

Klinikk: Oslo Hjerteklinikk AS Skrevet

Jeg ble henvist av min fastlege til Dr. Zalmai som hun anbefalte som flink cardiolog. Jeg kan ikke bedømme kvaliteten i undersøkelsen men legen virket brå og noe respektløs. Prosedyrene var utført slik at jeg som kvinne følte meg eksponert på en ubehagelig måte.

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Oslo Hjerteklinikk AS Skrevet

Startet med å stille mange spørsmål om helsebakgrunn før undersøkelsen. Forklarer hva han finner under undersøkelsen. Gir til slutt en klar anbefaling.

Tillitsvekkende og høflig

Klinikk: Oslo Hjerteklinikk AS Skrevet

Mottatt på en medmenneskelig og vennlig måte. Hadde satt seg inn i min situasjon. Overraskende og viktige funn som skal utredes videre. Anbefales.