Akram Zalmai

• Hjertesykdommer
  • Indremedisin

Autorisasjon (1991)

Siste vurderinger av Akram Zalmai

Uhøflig og nedlatende - Styr unna!!

Klinikk: Oslo Hjerteklinikk AS Skrevet

Jeg ble tatt i mot på en grei måte, men så begynte han å grave i mitt personlige liv noe som ble for mye for en pasient. Han var veldig gretten og ba meg om å skynde meg å kle av meg så han skulle undersøke. Det var så og si ingen forklaring fra hans side under EKG og han tolererte ikke at jeg stilte spørsmål. Det var ingen råd å få, og han ville bare avslutte timen så fort som mulig selv om jeg viste mye usikkerhet og ville ha svar på årsaken til plagen. Rett og slett respektløs og veldig høy på seg selv! Etter min mening er han ikke egnet til å ta i mot pasienter, det var en ubehagelig og utrygg time...

Flinke folk

Klinikk: Oslo Hjerteklinikk AS Skrevet

Her føler man at man får en grundig undersøkelse.
Snakker på forståelig språk.
Er presise på tid.
Passet meg perfekt

Proffesjonell og vennlig

Klinikk: Oslo Hjerteklinikk AS Skrevet

Jeg ble henvist fra fastlege pga tungpusthet mm.
Jeg fikk en drop- in time på kort varsel. Han var presis på tid. Spurte meg om symptomer og medisiner, virket både interessert og svært kunnskapsrik.
Vi gikk gjennom hjerteundersøkelse, jeg fulgte med på skjermen og ble involvert på en all right måte.
Til slutt tok jeg belastningsprøve på sykkel.
Konklusjonen med anbefaling om videre us/ løp fikk jeg direkte.
600 kr for en lang 45 min konsultasjon, er ikke mye

Styr uanna

Klinikk: Oslo Hjerteklinikk AS Skrevet

Min far var helt knust etter besøk hos denne legen. Han ble rett slett kjeftet på og fikk beskjed om å slutte stille «dumme» spørsmål sidem Zalmai var eksperten og visste alt.

Han forklarte ikke resultater fra tester på en slik måte at min far forstod hva som faktiskt foregikk
med hjertet og når ikke spørsmål får stilles blir det enda vanskeligere å kunne forstå og ta vare på egen helse.

Ble tilbudt 1 ny time etter klage, men opplevelsen av å være hos denne legen første gangen var såpass ille at min far aldri vil tilbake dit igjen.

Håper virkelig andre slipper å oppleve lingnende.

Anbefales ikke

Klinikk: Oslo Hjerteklinikk AS Skrevet

Rett og slett en lege jeg ikke anbefaler. Svarer ikke på spørsmål og avbryter dine setninger. Her vil jeg ikke komme tilbake!