Akram Zalmai

Autorisasjon (1991)

Siste vurderinger av Akram Zalmai

Hastverk og uinteressert

Klinikk: Oslo Hjerteklinikk AS Skrevet

Jeg var til utredning hos Dr. Zalmai og fikk påvist en lekkasje i en av hjerteklaffene. Zalmai var betydelig forsinket og uinteressert i å forklare meg hva det betydde eller hvilken betydning dette kunne ha og ville ikke si annet enn at han ville ha meg på kontroll igjen om et par år.

Det er naturlig at leger er tilbakeholdne med informasjon som kan uroe pasienter, men jeg kjenner en irritasjon over å bli avfeid i forsøk på å få en utbroderinger utover: "du har en lekkasje i hjerteklaffen".

Godt humør og profesjonell

Klinikk: Oslo Hjerteklinikk AS Skrevet

Han hadde glimt i øyet, var åpen, blid og folkelig og innledet med prat. Noe jeg ikke gjorde så mye av tilbake fordi jeg var nervøs.

Under selve undersøkelsen da jeg oppdaget at han var profesjonell så klarte jeg å slappe mer av. Lokalene var også fine og utstyret bra. Han gjorde grundig undersøkelse for å utelukke enhver mulighet for noe galt så jeg følte meg godt ivaretatt. Så jeg vil anbefale å gå til ham som kvinne faktisk. Helt til slutt gav ham meg en klem og litt livsråd!

Seriøs hjertespesialist

Klinikk: Oslo Hjerteklinikk AS Skrevet

Dr. Zalmai er en vennlig og profesjonell lege. Førsteinntrykk av kontoret er meget bra - pene, rene lokaler. På undersøkelsesrommet er det moderne utstyr. Dr. Zalmai har vært interessert i høre om mine symptomer. Han er grundig når han undersøker. Og konklusjonene hans har vært riktige utfra det jeg kan forstå. Jeg har full tillit til ham og kan anbefale andre som trenger undersøkelse av hjertespesialist og gå til dr. Zalmai.

Anbefales!

Klinikk: Oslo Hjerteklinikk AS Skrevet

Dr.Zalmai er en lege som tar deg på alvor of utstråler forståelse og interesse. Man føler at man blir trodd på og tatt på alvor. Jeg har erfart en høy treffsikkerhet når det kommer til diagnose. Jeg hadde hjerteinfarkt i 2007 og har siden da gått til kontroll hos Dr.Zalmai. Han har henvist meg til angiografi tre ganger og jeg fikk stent, det viste seg at det var korrekt diagnose. Jeg vil anbefale han til alle jeg kjenner!

Som kvinne vil jeg ikke anbefale dr Zalmai

Klinikk: Oslo Hjerteklinikk AS Skrevet

Jeg ble henvist til dr Zalmai av min fastlege for noen år tilbake. Jeg opplevde det som svært ubehagelig å være hos han. Jeg følte at han ikke tok meg på alvor og at han forholdt seg til meg på en nedlatende/flørtende måte. Godt mulig han er en svært dyktig hjertelege, det vet jeg egentlig ingenting om, men for meg var det ikke en tillitsvekkende opplevelse å være hos han. Jeg kommer ikke tilbake.