Wlodzimierz Sypula

Autorisasjon (1987)

Siste vurderinger av Wlodzimierz Sypula

Grundig og Nøyaktig

Klinikk: Dr. Sypula's Spesialistkontor Skrevet

Mitt første møte, nøye undersøkelse, god informasjon om tilstanden. Medisin bruk, oppfølging årlig, tester hver gang. Noe helt annet enn spirometri hos fastlegen. Siden 2013 har jeg harket opp grums, 2021 fikk jeg Astma diagnosen selv om jeg lå innenfor grense verdier i Spirometri hos fastlege. Fått et mye bedre liv og hverdag med Astma medisin og føler meg så trygg hos Dr Sypula. Hyggelig personale de andre også. Anbefales.

Svært fornøyd

Klinikk: Dr. Sypula's Spesialistkontor Skrevet

Grundig undersøkelse med intervju, pusteprøver og belastningstester, jeg var inne til undersøkelse i over en time. Man føler seg ivaretatt og får svar på alle spørsmål og god forklaring fra legespesialisten. Anbefales på det sterkeste.

Dyktig, nøye og hjelpsom spesialist

Klinikk: Dr. Sypula's Spesialistkontor Skrevet

Opplever at jeg blir godt ivaretatt og at Dr. Sypula er opptatt av å finne holdbare løsninger. Han var åpen og forklarende om mulige medisiner/bivirkninger, og mulige apparater til å løse hverdagens utfordringer. Avtalt oppfølging og en plan videre. Jeg ble grundig sjekket og det ble stilt mange spørsmål som ledd i utredning. Sykepleier tok grundige prøver i forkant, og spesialisten forklarte godt under timen. Føler meg sett, hørt, forstått og trygg på hjelpen jeg får.

Utrolig fornøyd med denne spesialisten

Klinikk: Dr. Sypula's Spesialistkontor Skrevet

Han spør om ting,har tid til å høre på meg,tar meg alvorlig og forklarer ting ordentlig. Mange tester hos sykepleier føre kosultasjon hos spesialisten og det er betryggende. Litt dårlig på norsk språk og litt vanskelig å forstå for meg med hørselhemning men mannen min fikk være med . Eneste som er negativt er at man ikke kan bestille time eller avbestille time på nett.

Trygg og hyggelig lege.

Klinikk: Dr. Sypula's Spesialistkontor Skrevet

En hyggelig lege som kan sitt fag , er en lege man føler seg trygge hos, man får forklaring på det man sliter med av sykdom og får den hjelpen man trenger