Jon B Matre

Gastroenterolog og indremedisiner

• Fordøyelsessykdommer
  • Indremedisin

Autorisasjon (1986)

Spesialistsenteret (Kristiansand) Telefonnummer38 14 90 0038 14 90 ...
Vestre Strandgate 23 4611 Kristiansand S

Siste vurderinger av Jon B Matre

Svært omtenksom, trygg og meget dyktig.

Klinikk: Spesialistsenteret (Kristiansand) Skrevet

Fikk undersøkelse ved både gastroskopi og koloskopi. Virker svært erfaren og trygg. Vennlig og hensynsfull. God informasjon. Ikke noe spesielt ubehag ved noen av undersøkelsene. Må innrømme at jeg var veldig spent. Men det overgikk alle mine forventninger! Tusen takk for en meget god behandling! :)

Skal aldri gå der igjen :-(

Klinikk: Spesialistsenteret (Kristiansand) Skrevet

Jeg har vært å tatt gastroskopi to ganger tidligere. Jeg opplevde da en flott lege og begge gangene fikk jeg beroligende og husker ingenting fra undersøkelsen.
Denne gangen fikk jeg også beroligende. Men jeg fikk ikke nok. Og legen satte igang med undersøkelsen uten mitt samtykke. Det ble en fryktelig opplevelse. Som et sykt overgrep! Jeg skal aldri anbefale noen å bruke denne legen. Sliter ennå med denne vonde opplevelsen.

Behagelig, flink og tillitvekkende gastrolege

Klinikk: Spesialistsenteret (Kristiansand) Skrevet

Jeg har vært pasient hos Matre i mange år når han var på offentlig sykehus her i Kristiansand, men ikke nå som privat praktiserende. Har bare positive ting å si om han. Veldig sympatisk og rolig fremtoning, faglig flink, lytter bra og tillitvekkende. Er og oppriktig interessert i sitt fagfelt, selv om gastroenterologi ikke er det mest populære blant leger. Jeg anbefaler han på det varmeste.

Fagleg veldig god! God kommunikasjon! Vennleg!

Klinikk: Spesialistsenteret (Kristiansand) Skrevet

Fagleg god lege! Vennleg! God til å forklare! Ein fagmann som vekker tillit! Grundig undersøking. Behagelig!