Stefnir Svan Gudnason

Autorisasjon (1988)

Siste vurderinger av Stefnir Svan Gudnason

Trygg og kunskapsrik

Fantastisk lege
Jeg har vært hos Stefnir mange ganger gjennom årene og føler meg alltid like godt tatt i mot.
Kan absolutt anbefales.

Fremoverlent og trygg

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

Stefnir følger alltid opp resultater raskt, og gir beskjed om hva veien videre er. Han er hyggelig og imøtekommende, og alltid smilende. Man blir møtt med forståelse, og en får også større innsikt diagnosen. Jeg er alltid fornøyd med oppfølgingen etter endt time, og føler meg opplyst og positiv når jeg går derfra.

Kunne har ikke gått bedre

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

Han var flink å lytte, hadde forslag og god kommunikasjon kunnskap. Han kunne svare alle spørsmålene mine. Kontoret og labbene nede var også i orden og hele greie gikk fort.

Imøtekommende, kunskapsrik og forståelsesfull lege

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

Var til hos Dr.Gudnason på grunn av problemer med lavt stoffskifte og dårlig effekt av medisinering.

Møtte en særdeles hyggelig og forståelsesfull lege som hørte på alt jeg sa. Han var svært behagelig å prate med, og hadde utrolig mye kunskap om sykdommen som han villig delte. I tillegg tok han seg god tid til meg, og svarte på alt jeg lurte på.

Lang ventetid for å få time, men vil tro det kommer av at denne legen har mange og veldig fornøyde pasienter. Verd å vente på time hos han!

Anbefales på det varmeste!

Fantastisk lege.

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

Jeg var hos Gudnason i forbindelse med stoffskiftet mitt. Legen var imøtekommende og lyttet til det jeg hadde å si. Jeg fikk kjempegod hjelp og jeg har virkelig tro på en bedre hverdag etter å ha vært hos han. En fantastisk lege.