Stefnir Svan Gudnason

• Endokrinologi
  • Geriatri
  • Indremedisin

1988

Vågen Spesialistsenter AS Telefonnummer55 90 46 1055 90 46 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Strandkaien 16 5013 Bergen

Siste vurderinger av Stefnir Svan Gudnason

Kunne har ikke gått bedre

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

Han var flink å lytte, hadde forslag og god kommunikasjon kunnskap. Han kunne svare alle spørsmålene mine. Kontoret og labbene nede var også i orden og hele greie gikk fort.

Imøtekommende, kunskapsrik og forståelsesfull lege

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

Var til hos Dr.Gudnason på grunn av problemer med lavt stoffskifte og dårlig effekt av medisinering.

Møtte en særdeles hyggelig og forståelsesfull lege som hørte på alt jeg sa. Han var svært behagelig å prate med, og hadde utrolig mye kunskap om sykdommen som han villig delte. I tillegg tok han seg god tid til meg, og svarte på alt jeg lurte på.

Lang ventetid for å få time, men vil tro det kommer av at denne legen har mange og veldig fornøyde pasienter. Verd å vente på time hos han!

Anbefales på det varmeste!

Fantastisk lege.

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

Jeg var hos Gudnason i forbindelse med stoffskiftet mitt. Legen var imøtekommende og lyttet til det jeg hadde å si. Jeg fikk kjempegod hjelp og jeg har virkelig tro på en bedre hverdag etter å ha vært hos han. En fantastisk lege.

Verdens koseligste lege

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

Faglig dyktig, har masse kunnskap men er ikke arrogant eller pompøs. Er åpen at man ikke alltid vet på forhånd hvordan behandlingen kommer til å påvirke pasienten. Tilbyr tett oppfølging. Alltid koselig og imøtekommende. Virker oppriktig interessert i meg og mine problemstillinger. Deler egne historier, og har fantastisk humor. En veldig hyggelig lege.

Kunnskapsrik

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

En fantastisk lege som virkelig bryr seg, lytter. Du er ikke bare et "papir" i bunken.Gått til ham i mange år.Veldig fornøyd.Kan anbefales.