Stefnir Svan Gudnason

• Geriatri
  • Indremedisin

Autorisasjon (1988)

Siste vurderinger av Stefnir Svan Gudnason

Beste legen jeg noensinne har vært hos!

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

Da jeg ble diagnostisert med lavt stoffskifte opplevde jeg å ikke bli tatt på alvor hos min fastlege. Etter å ha kjempet meg til en henvisning fikk jeg komme til Dr. Stefnir. Endelig ble jeg møtt med forståelse, og følte at jeg ble tatt på alvor. Han lytter alltid til eventuelle bekymringer, og gir rom for dem før han kommer med svar. Han er utrolig faglig dyktig, og vet å behandle etter både prøvesvar og symptomer, noe jeg ikke har opplevd med sykdommen min tidligere. Han utviser også stor medmenneskelighet, og spør alltid hvordan jeg har det, om det har skjedd noe nytt siden sist etc. Jeg har nå gått til han i mange år, og gruer meg allerede til dagen han skal pensjonere seg. Jeg kan virkelig anbefale Dr. Stefnir på det sterkeste!

Trygg,lyttende og nøye

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

Har gått til gudnasson i mange år med både høyt og lavt stoffskifte. Han er vel den legen eg noen gang har følt meg best ivaretatt og lyttet/forstått hos. Han tar seg tid,er nøye, både spør og lytter og tar seg tid. Og virkelig virker til å ha forståelse og innblikk. Stor kunnskap. Anbefales på det sterkeste !

Imøtekommende og hyggelig

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

Jeg hadde min første time hos Gudnason i dag og følte meg svært godt mottat. Han lytter, er blid og forståelsesfull. Han var opptatt av hvordan jeg selv følte behandlingen virker og så ikke bare på blodprøvesvar. Jeg er veldig fornøyd.

Tillitsvekkende, profesjonell og imøtekommende!

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

Har gått hos Gudnason i noen år pga stoffskifte, og er alltid blitt tatt godt imot. Han er svært tillitsvekkende, og møter pasientene der de er. Som pasient med stoffskifteproblemer er jeg ikke så sjeldendt blitt fortalt at mirakler ikke finnes, noe jeg forøvrig aldri har trodd, og denne antakelsen blir en heldigvis ikke mødt med hos Gudnason. Skulle, som andre nevner herinne, ønske at flere leger var som ham. Han svarer grundig på spørsmål, er villig til å teste ut ulike typer behandling/dosering, er rask med prøvesvarene og så er han hyggelig i tillegg. Stoffskiftet mitt er endelig mer stabilt. Skal godt gjøres å finne en bedre lege! Anbefales selvsakt!

Lyttende, forståelsesfull og dyktig

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

Jeg hadde min aller første time på Vågen spesialistsenter og hos Stefnir denne uken. Første timen kunne ikke gått bedre! En endokrinolog som setter fokus på både det fysiske og mentale. Han lyttet til meg når eg fortalte min historie og virket oppriktig interessert i å høre hvordan jeg opplevde min sykdom. Samtidig tok han selv langtidsblodsukker og rekvirerte andre blodprøver, men ser ikke kun på tall. For første gang opplevde jeg å bli lyttet til og en person som forstår min noe uvanlige diagnose og gi meg råd som passer med min opplevelse av helsen min. Han skal jeg gå hos til han blir pensjonist og angrer på at jeg ikke har gått hit tidligere! Meget faglig sterk og oppdatert på nye medisiner er han og!