Stefnir Svan Gudnason

Tlf: 55 90 46 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Stefnir Svan Gudnason

Fantastisk lege.

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

Jeg var hos Gudnason i forbindelse med stoffskiftet mitt. Legen var imøtekommende og lyttet til det jeg hadde å si. Jeg fikk kjempegod hjelp og jeg har virkelig tro på en bedre hverdag etter å ha vært hos han. En fantastisk lege.

Verdens koseligste lege

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

Faglig dyktig, har masse kunnskap men er ikke arrogant eller pompøs. Er åpen at man ikke alltid vet på forhånd hvordan behandlingen kommer til å påvirke pasienten. Tilbyr tett oppfølging. Alltid koselig og imøtekommende. Virker oppriktig interessert i meg og mine problemstillinger. Deler egne historier, og har fantastisk humor. En veldig hyggelig lege.

Kunnskapsrik

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

En fantastisk lege som virkelig bryr seg, lytter. Du er ikke bare et "papir" i bunken.Gått til ham i mange år.Veldig fornøyd.Kan anbefales.

Super lege!!

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

Har aldri før møtt en lege som er så vennlig, høflig og imøtekommende . Han var godt forberedt til møtet med meg. Gav meg svar på det jeg trengte å vite. Tenk om alle legene var som han. Tusen takk !!

Fantastisk

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

Blid hyggelig og bruker god tid på å lytte - virker oppriktig interessert i meg som pasient og er faglig veldig flink. Beste legen jeg noen sinne har vært hos.

Fantastisk!

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

Hjalp meg med mine stoffskifteproblemer på Levaxin. Han er den eneste som har tatt seg tid til å lytte og forstå! Er meget samarbeidsvillig og tar deg på alvor. Det ble et vendepunkt i mitt liv at han skrev ut medisiner som må på registreringsfritak, som nå gjør at jeg lever et verdig liv. Min fastlege var helt steil på dette, men henviste meg heldigvis til denne dyktige legen:-) Anbefales på det sterkeste!!

Dyktig og tillitvekkende!

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

Dr. Gudnason oppleves som en svært dyktig spesialist, og jeg føler meg alltid godt ivaretatt hos ham.

kjempeflink lege

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

Koselig lege som gir god hjelp :) alltid smilende og blid :) Hyggelig å snakke med :) Får alltid god hjelp :)

Den beste legen jeg har hatt

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

Imøtekommende, interessert og inkluderende. Følger opp pasienen på en god måte. Flott å kunne ringe til kontoret, og at han ringer tilbake. Føler av og til at han har litt dårlig tid under konsultasjonen.