Stefnir Svan Gudnason

Tlf: 55 90 46 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Stefnir Svan Gudnason

Fantastisk lege.

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

Jeg var hos Gudnason i forbindelse med stoffskiftet mitt. Legen var imøtekommende og lyttet til det jeg hadde å si. Jeg fikk kjempegod hjelp og jeg har virkelig tro på en bedre hverdag etter å ha vært hos han. En fantastisk lege.

Verdens koseligste lege

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

Faglig dyktig, har masse kunnskap men er ikke arrogant eller pompøs. Er åpen at man ikke alltid vet på forhånd hvordan behandlingen kommer til å påvirke pasienten. Tilbyr tett oppfølging. Alltid koselig og imøtekommende. Virker oppriktig interessert i meg og mine problemstillinger. Deler egne historier, og har fantastisk humor. En veldig hyggelig lege.

Kunnskapsrik

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

En fantastisk lege som virkelig bryr seg, lytter. Du er ikke bare et "papir" i bunken.Gått til ham i mange år.Veldig fornøyd.Kan anbefales.

Super lege!!

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

Har aldri før møtt en lege som er så vennlig, høflig og imøtekommende . Han var godt forberedt til møtet med meg. Gav meg svar på det jeg trengte å vite. Tenk om alle legene var som han. Tusen takk !!

Fantastisk

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

Blid hyggelig og bruker god tid på å lytte - virker oppriktig interessert i meg som pasient og er faglig veldig flink. Beste legen jeg noen sinne har vært hos.