Pål Ivar Holm

Vågen Spesialistsenter AS

Strandkaien 16 5013 Bergen

Siste vurderinger av Pål Ivar Holm

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

En fantastisk lege som ser deg som pasient og ikke er opptatt med data maskinen.
Kom inn til avtalt tid og han tok seg god tid til å snakke med meg. Hyggelig og blid. Ser allerede fram til å komme tilbake.

Dyktig og lydhør.

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

En meget tillitvekkende og rolig lege. Kunnskapsrik og interessert, jeg føler meg godt ivaretatt. Han er også veldig nøye på å forklare ting, slik at jeg får informasjon om egen helsetilstand og behandling der og da. Blir behandlet for hypothyreose.

svært bra

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

den beste spesialist jeg noensinne har møtt....utrolig hyggelig fyr..hjelpsom resepsjonist og hyggelig og effektiv labassistent til blodprøve...første gang jeg overhode ikke kjenner nålestikket....

Probleamatisk

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

Kontaktet kontoret par ganger nå for å få en time, men det sitter en veldig uhyggelig kontordame der som nærmest gjør alt sammen som er i hennes makt for å være hinder til at pasienten får en time. Vil man grunnet dette snakke med legen går ikke det. Om man spør om e-post til legesenteret sier hun at dem "ikke har en". Dårlige greier. Synd at sånne folk ødelegger for en lege med et godt navn.

Lyttende og faglig dyktig lege

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

En lege som er lyttende til pasient. Forklarer alt godt, og følger godt opp pasient. Er åpen for diskusjon, og er en faglig dyktig lege. Lett å snakke med.