Pål Ivar Holm

Vågen Spesialistsenter AS

• Endokrinologi
  • Indremedisin

1988

Vågen Spesialistsenter AS Telefonnummer55 90 46 1055 90 46 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Strandkaien 16 5013 Bergen

Siste vurderinger av Pål Ivar Holm

Han skaper ein sjelden ro i rommet og viser ein unik tilstedeværelse!

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

Dr. Holm er kunnskapsrik, han forklarer godt og er interessert i pasienten. Føler meg ivaretatt på alle måter. Ein fantastisk lege! Eg blir veldig rørt over og takknemlig for å ha møtt Dr. Holm.

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

Flink og tålmodig lege som tar seg god tid til pasienten Tar de nødvendige prøver og sender svar til pasienten!!

Takk

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

Fantastisk og meget bra lege og menske😁😁😁😁. Effektiv bruk av tiden under behandling. Lett tilgang til prøve taken og flinke personale.

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

En fantastisk lege som ser deg som pasient og ikke er opptatt med data maskinen.
Kom inn til avtalt tid og han tok seg god tid til å snakke med meg. Hyggelig og blid. Ser allerede fram til å komme tilbake.

Dyktig og lydhør.

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

En meget tillitvekkende og rolig lege. Kunnskapsrik og interessert, jeg føler meg godt ivaretatt. Han er også veldig nøye på å forklare ting, slik at jeg får informasjon om egen helsetilstand og behandling der og da. Blir behandlet for hypothyreose.