Pål Ivar Holm

• Endokrinologi
  • Indremedisin

Autorisasjon (1988)

Siste vurderinger av Pål Ivar Holm

Den beste legen man kan få!

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

Han er en Lege som kan jobben sin. Pasienten føler seg hørt og forstått og trygg som er den viktigste. Dr Holm har mye kunnskap, han er høyt oppdatert og dedikert i sitt yrke. Han bryr seg for pasientene og tar være på dem på den beste måte.
Det er skynd at det ikke finnes så dyktige leger så lett. Han er en smart person som kan sette alle parameter sammen og komme lett med en diagnose som for andre leger kan ta opp til 1,5 år å bekrefte. Det var min opplevelse.

Anbefalt på den sterkeste!!

Kunnskapsrik og hyggeleg

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

Den beste spesialist eg nokon gong har møtt. Kunnskapsrik og hyggeleg. Følte meg godt ivaretatt og trygg på behandling som vart iverksatt. :-)

Han skaper ein sjelden ro i rommet og viser ein unik tilstedeværelse!

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

Dr. Holm er kunnskapsrik, han forklarer godt og er interessert i pasienten. Føler meg ivaretatt på alle måter. Ein fantastisk lege! Eg blir veldig rørt over og takknemlig for å ha møtt Dr. Holm.

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

Flink og tålmodig lege som tar seg god tid til pasienten Tar de nødvendige prøver og sender svar til pasienten!!

Takk

Klinikk: Vågen Spesialistsenter AS Skrevet

Fantastisk og meget bra lege og menske😁😁😁😁. Effektiv bruk av tiden under behandling. Lett tilgang til prøve taken og flinke personale.