Karin Stang Volden

• Indremedisin
  • Lungesykdommer

Autorisasjon (1989)

Siste vurderinger av Karin Stang Volden

Overbærende og lite villig til dialog

Klinikk: Spesialistsenteret på Straume Skrevet

Vanskelig å samarbeide med og låst i egne meninger. Dialog er utfordrende og kommunikasjon er enveis.

Fantastisk lege

Klinikk: Spesialistsenteret på Straume Skrevet

Jeg har slitt med helsen i mange år og vært hos mange leger og spesialister. Var så imponert over henne, hun hadde så god tid til meg og tok meg på alvor. Har aldri vært hos en spesialist før som har vært opptatt av alle plagene mine og sett hele meg. Jeg fikk en diagnose og medisiner og fikk beskjed om at hvis jeg ikke blir bedre, så skal hun uansett hjelpe meg. Det fantastiske er at dagen etter våknet jeg uthvilt for første gang på 30 år. Så takknemlig for at jeg er blitt så mye bedre og trygg på at dette er en lege som vil hjelpe meg videre til å bli enda bedre. Har vært hos så mange leger i alle disse årene, så før jeg kom til henne(og den nye fastlegen min) hadde jeg mistet troen på å få hjelp til plagene mine, alle andre sa bare at plagene mine ikke er noe å gjøre med

Bastant og ikke imøtekommende

Klinikk: Spesialistsenteret på Straume Skrevet

Sikkert flink i sitt fagfelt, men selv om hun mente jeg er helt frisk (noe jeg ikke har noe i mot å høre) så trenger jeg ikke gå ut med en følelse av at jeg ikke er velkommen.

Dyktig og kunnskapsrik

Klinikk: Spesialistsenteret på Straume Skrevet

Eg fekk god medisinsk behandling og blei kvitt plagende mine og er no frisk.
Takket være legen som klarte å finne antibiotika og inhalasjoner som virker.
Det er eg meget takknemlig for.

meget bra.

Klinikk: Spesialistsenteret på Straume Skrevet

etter henvisning fra min lege, ringte jeg for å høre om ventetid. sekretæren konfererte med legen, og jeg fikk komme til allerede neste morgen. Etter puste øvelser kom jeg inn til legen. Hun forklarte godt om resultatet, og i forhold til tidligere resultat. Hun viste og hvordan ny medisin skulle brukes. både legen og teamet gjorde ett solid inntrykk. Jeg følte jeg ble meget godt tatt vare på. mann 64 år.