Bertha Storesund

Strandgaten 141 5501 Haugesund

Siste vurderinger av Bertha Storesund

Uintressert i pasienten

Klinikk: Bertha Storesund Skrevet

Hos denne legen må man fylle ut en spørreundersøkelse foran hver konsultasjon. Hvordan du "føler deg" blir lagt stor vekt på i denne testen.
Når du etterpå skal prøve å forklare legen hvordan du "egentlig" har det, så stirrer hun ut i luften som om hun planlegger hva hun skal lage til middag...
Det er vanskelig å nå inn til denne legen. Mest opptatt av å skrive ut smertestillende og lite interessert i å tilby forebyggende behandling eller annen hjelp.
Synd at det finnes så få revmatologer å velge mellom. Virker ikke som denne legen er interessert i at du skal få det bedre ettersom hun hverken lytter eller har forslag til pasienten om hva som kan gjøres for å bli bedre. Piller er vist løsningen på "alt". Skjønner heller ikke hvorfor hun har telefon. Den blir aldri besvart.

Bra

Klinikk: Bertha Storesund Skrevet

Opplevde å bli møtt av ei rolig og imøtekommende dame.
Hun hadde satt seg godt inn i henvisningen og jeg opplevde hun gjorde gode og grundige undersøkelser.
Noe av notatene hennes viste seg å ha feil i fakta, men det skiller seg ikke ut fra erfaringer fra andre leger. (Leger generelt burde bli mye flinkere til å sikre at de har oppfattet pasientene sine rett, f.eks. ved å be pasienten lese gjennom deres notater før de blir journalført).

Legen fant ingen av de plagene jeg var henvist for, men fant stor annen plage. Hun reagerte på at fastlegene ikke hadde tatt tak i dette over lengre tid, og valgte da å selv henvise meg til spesialist - der jeg kom inn svært raskt etterpå.

Ble altså godt undersøkt for det jeg var henvist for - med negativt funn, men hun valgte også å gå forbi henvisningen da hun så noe annet som hun mente var alvorlig og måtte følges opp - Hun tok derfor tak i dette selv. Meget bra!

Elendig og ingen forståelse

Klinikk: Bertha Storesund Skrevet

Anbefaler ikke denne legen. Fikk ingen hjelp til mine plager, kun snakk om røyking. Var til tider så dårlig at jeg knapt klarte å gå, beskjeden var: begynn og jogg og gå på treningsenter og løft vekter! Til hennes opplysning jeg har sluttet å røyke men er desverre like syk. Veldig nedlatene og tok ikke mine problemer på alvor. Anbefales ikke.

Positiv

Klinikk: Bertha Storesund Skrevet

Eg har hatt glede av å få besøka Dr.Storesund på klinikken i Strandgaten i Haugesund nokre gonger no, og eg møter ein lege som lyttar, og gjev faglege vurderingar som eg som pasient føler tillit til. Grundig i undersøkssituasjonen,og god planlegging, før neste steg. Eg har berre positive opplevingar med legen. Anbefales.