Bertha Storesund

Indremedisiner og revmatolog

• Indremedisin
  • Revmatologi

Autorisasjon (1990)

Revmalegen Telefonnummer465 24 086465 24 0 ...
Strandgata 54 5528 Haugesund

Siste vurderinger av Bertha Storesund

Trygg og kunnskapsrik.

Klinikk: Bertha Storesund Skrevet

Jeg var henvist til revmatolog Storesund nov.2020. Det var en god opplevelse.Det er ikke ofte en møter en lege som gir seg god tid til å forklare.Jeg ble møtt med varme og empati noe jeg har formidlet videre til familie og venner.

Lite forståelig, og lite omsorg ovenfor pasienten

Klinikk: Bertha Storesund Skrevet

• Lite interessert i pasientens plager
• Dårlige råd « gå å tren»
• Lite forståelsesfull, ville nesten ikke høre etter pasientens historie/ plager som har pågått i flere år.
• Respektløs

Uhøffelg og lite profesjonell

Klinikk: Bertha Storesund Skrevet

Va her for å se om jeg hadde leddgikt, noe jeg selv ikke trudde. Men gikk her for å utelukke dette. Hun virket uhøflig og lite interessert i hva jeg hadde å si. Forklarte mine årevis med smerter og problemer og jobbsituasjon. Da sa hun rett å slett at jeg bare måtte komme meg ut i jobb å få meg et liv.. Altså hvor profesjonelt er vell ikke dette??

Anbefales på det sterkeste

Klinikk: Bertha Storesund Skrevet

Utrolig behagelig, trygg og kunnskapsrik lege. Følte jeg ble sett, hørt og tatt alvorlig fra første stund. Tok seg god til å forklare både før og under selve fysiske undersøkelsen. En av de beste møter med en lege jeg har hatt.

Trodde en revmatolog skulle være mer grundig

Klinikk: Bertha Storesund Skrevet

Kom inn, og hun tok ultralyd av noen utvalgte ledd, og kunne med en gang si det ikke var leddgikt. Og etter det virket hun ikke interessert i meg og mine plager lenger. At det ikke var leddgikt visste jeg før jeg dro til henne, så hadde jo håpet hun kunne finne ut hva det er som feiler meg. Kanskje jeg har misforstått hva en revmatolog er/gjør, men trodde de var mer grundige enn som så. Hun foreslo faktisk en diagnose, som jeg ikke kunne finne riktig, og etter å ha kontaktet fastlegen min, så kunne heller ikke han forstå hvordan hun kunne tenke mot den diagnosen. Så jeg fikk ikke noe god opplevelse.