Bertha Storesund

Indremedisiner og revmatolog

• Indremedisin
  • Revmatologi

Autorisasjon (1990)

Revmalegen Telefonnummer465 24 086465 24 0 ...
Strandgata 54 5528 Haugesund

Siste vurderinger av Bertha Storesund

Lite interessert

Klinikk: Bertha Storesund Skrevet

Opplevde legen som lite interessert i meg som pasient og overhørte mye av det jeg sa. Kom rett og slett ikke til ordet, hun var mer interessert i å høre sin egen stemme, virket det som. Fikk derfor ikke fortalt henne hele historikken min med plager. Kastet også bort tid med å snakke om ting som overhodet ikke stemte, ikke det man er interessert i etter flere måneder med ventetid. Følte meg lite hørt og ivaretatt.

Godt ivaretatt

Klinikk: Bertha Storesund Skrevet

Opplevde en lege som tok seg tid til grundig forklare ang sykd. En som var åpen og intressert. Veldig god dialog. Proff oppfølging.

Positiv og godt humør

Klinikk: Bertha Storesund Skrevet

Første konsultasjon 2014.Legen kunne raskt gi en diagnose som ikke korresponderte med den fra fastlegen-hun hadde rett! Medisineringen var meget effektiv,og har i stor grad gitt meg et tilnærmet normalt liv de siste 3,5 år.Savner mulighet for korrespondanse via E-post,selv om dette i den store sammenheng er en bagatell

Veldig grundig undersøkelse

Klinikk: Bertha Storesund Skrevet

Jeg visste ingenting om Bertha Storesund da jeg kom til undersøkelsen, men ble veldig positivt overrasket. Hun lyttet, var grundig og sørget for en solid oppfølging og videre undersøkelser/planer. Jeg har heller aldri opplevd noen som har tatt seg så god tid og forklart så inngående.

Uintressert i pasienten

Klinikk: Bertha Storesund Skrevet

Hos denne legen må man fylle ut en spørreundersøkelse foran hver konsultasjon. Hvordan du "føler deg" blir lagt stor vekt på i denne testen.
Når du etterpå skal prøve å forklare legen hvordan du "egentlig" har det, så stirrer hun ut i luften som om hun planlegger hva hun skal lage til middag...
Det er vanskelig å nå inn til denne legen. Mest opptatt av å skrive ut smertestillende og lite interessert i å tilby forebyggende behandling eller annen hjelp.
Synd at det finnes så få revmatologer å velge mellom. Virker ikke som denne legen er interessert i at du skal få det bedre ettersom hun hverken lytter eller har forslag til pasienten om hva som kan gjøres for å bli bedre. Piller er vist løsningen på "alt". Skjønner heller ikke hvorfor hun har telefon. Den blir aldri besvart.