Kristin Jensen

Volvat Oslo - Majorstuen

Barnesykdommer

1989

Volvat Oslo - Majorstuen Telefonnummer22 95 75 0022 95 75 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Borgenveien 2A 0303 Oslo
Kristin Jensen er barnelege i Oslo

Siste vurderinger av Kristin Jensen

Dyktig og imøtekommende

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Svært hyggelig og imøtekommende lege, som tok seg god tid til å lytte og stilte gode spørsmål vedr. vår problematikk. Fikk tillit til hennes kompetanse og vesen umiddelbart. Jeg er også fornøyd med undersøkelsen, tiltak og hennes råd for veien videre.

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Dette er den beste barnelegen jeg og vi har opplevd i vår familie. Vi har 4 barn,vært hos mange forskjellige leger opp igjennom årene. Hun tok oss på alvor ,beklaget at hun var forsinket(aldri hørt en lege beklaget det før) Hun lyttet til sønnen vår,snakket på en forståelsesfull måte. Ringte oss flere ganger hjem for å høre hvordan det gikk. Jeg har ikke ord får en fantastisk empatisk og dyktig lege. Hun anbefaler vi på det sterkeste.

Handlekraftig og omsorgsfull

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Oppsøkte Kristin da vi ikke ble hørt offentlig mtp vår 10 mnd gamle sønn. Ble møtt med full forståelse og den beste hjelpen vi noen gang har fått. Hun er handlekraftig og har masse omsorg. Vi kom langt på veien for å få et friskt barn ved et besøk hos Kristin. Anbefales på det sterkeste!!

Varmt og godt menneske

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

For en fantastisk barnelege, hyggelig mottakelse, løsningsorientert og ble sendt til akutt på Ullevål med engang, anbefales!

Anbefales ikke

Dårlig opplevelse. Anbefales ikke

Hun virket stresset og ville bli kjapt ferdig med timen. Følte meg ikke godt møtt. Fikk ikke noe ut av legetimen.