Maria Bunæs Haffeld

1 vurdering

Siste vurderinger av Maria Bunæs Haffeld

Really Great

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Maria is a great pediatrician. She truly takes the time to figure out the problem and is great at following up as well. She is also very kind and approachable and seems to love her job :).

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Det er aldri hyggelig å være hos legen med syke barn, men Maria B.Haffeld gjorde det til en positiv opplevelse. Imøtekommende, kunnskapsrik, tok seg tid og ga meg følelsen av å ta alle tester for å komme til bunns i problemene. Anbefales på det varmeste

Norges beste barnelege

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Vi fikk topp behandling! Følte oss tatt på alvor og var positiv til og ta mye undersøkelser som endte med at vi kom til bunns i utredning og fikk de nødvendige svar. Kan anbefales på det sterkeste!

Norges beste barnelege

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Vi har hatt flere runder med barnesykdomer, i perioder også alvorlige, og har vært gjennom en del leger.

Dr. Haffeld er den som alltid er imøtekommende, tilgjengelig og lyttende . Hun diskuterer gjerne forskjelige diagnoser og utredninger med familien og følger tett opp både pasient og henvisninger.

Oppriktig interessert i å hjelpe med hele sin kunnskap, som er veldig solid etter vår erfaring.

Vi vil gjerne beholde henne som barnelege for våre barn og anbefale hennes kompetanse for andre som sliter med syke barn.