Maria Bunæs Haffeld

Borgenveien 2A 0303 Oslo
Tlf: 22 95 75 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Maria Bunæs Haffeld er barnelege i Oslo

Siste vurderinger av Maria Bunæs Haffeld

En sympatisk faglig dyktig barnelege

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Vi har hatt en datter med kolikk og etter å ha rotet rundt i det håpløse offentlige uten noen fremgang fant vi endelig Maria. Hun hjalp oss å komme tilbake til normalen

* Maria tar seg tid til å lytte. Det er aldri bare inn og ut, her sitter man til det er lagt en slagplan
* Hun har enormt kontaktnettverk og ringer til de beste eksperter for å konsulentere hvis hun er usikker
* Hun er faglig oppdatert
* Hun er hyggelig og sympatisk

Har man problemer med kolikk og urolig spedbarn så gå til Maria!

Fantastisk flott lege

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Tar seg virkelig tid til å finne ut av ting, hun lar ingen stein være urørt og kommer virkelig til bunns i saken/ problemet.
Anbefales på det sterkeste som lege

Superlege

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Må bare skryte veldig av denne barnelegen. Etter å ha rotet rundt i flere måneder i det offentlige, tenkte jeg at vi måtte prøve noe annet, og gjett om det var verdt det. Her ordnes og prøves alt tenkelig for å finne ut hva som er galt, så nå går det mye bedre med junior. Ikke minst kjenner hun godt til alle regler og rettigheter, så sparte også mye penger på dette! Klar vurdering til 100%., uten tvil. Buc

Unikt interessert

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Maria er en svært omsorgsfull, interessert og kompetent barnelege. Hun tar seg godt med tid ved konsultasjoner og følger tett opp ved behov.

Bra!

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Hyggelig, kunnskapsrik og beroligende. En barnelege som kan mer enn fag. Det betyr mye for oss lekfolk, vi som kan google.

Mvh
Lille Ellinor (som det går bra med via Drammen sykehus, takk for at du ringte!)

kind and knowledgeabkle

good listener
you feel comfortable with him and you feel like he cares
compassionate doctor
competent

Really Great

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Maria is a great pediatrician. She truly takes the time to figure out the problem and is great at following up as well. She is also very kind and approachable and seems to love her job :).

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Det er aldri hyggelig å være hos legen med syke barn, men Maria B.Haffeld gjorde det til en positiv opplevelse. Imøtekommende, kunnskapsrik, tok seg tid og ga meg følelsen av å ta alle tester for å komme til bunns i problemene. Anbefales på det varmeste

Norges beste barnelege

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Vi fikk topp behandling! Følte oss tatt på alvor og var positiv til og ta mye undersøkelser som endte med at vi kom til bunns i utredning og fikk de nødvendige svar. Kan anbefales på det sterkeste!

Norges beste barnelege

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Vi har hatt flere runder med barnesykdomer, i perioder også alvorlige, og har vært gjennom en del leger.

Dr. Haffeld er den som alltid er imøtekommende, tilgjengelig og lyttende . Hun diskuterer gjerne forskjelige diagnoser og utredninger med familien og følger tett opp både pasient og henvisninger.

Oppriktig interessert i å hjelpe med hele sin kunnskap, som er veldig solid etter vår erfaring.

Vi vil gjerne beholde henne som barnelege for våre barn og anbefale hennes kompetanse for andre som sliter med syke barn.