Maria Bunæs Haffeld

Volvat Oslo - Majorstuen

Barnesykdommer

2000

Volvat Oslo - Majorstuen Telefonnummer22 95 75 0022 95 75 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Borgenveien 2A 0303 Oslo
Maria Bunæs Haffeld er barnelege i Oslo

Siste vurderinger av Maria Bunæs Haffeld

Omsorgsfull og dyktig lege

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Veldig fin og imøtekommende lege. Hun tok seg god tid, lyttet og tok oss ordentlig på alvor. Dyktig og flink.

Helt unik, varm og klok barnelege.

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Maria er en fantastisk lege! Hun oppleves så genuint interessert, oppriktig og empatisk som få jeg har møtt i helsevesenet. I tillegg til at hun er faglig veldig dyktig, ydmyk og forståelsesfull.
Vi er så takknemlige for at datteren min har fått komme til Maria!

En sympatisk faglig dyktig barnelege

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Vi har hatt en datter med kolikk og etter å ha rotet rundt i det håpløse offentlige uten noen fremgang fant vi endelig Maria. Hun hjalp oss å komme tilbake til normalen

* Maria tar seg tid til å lytte. Det er aldri bare inn og ut, her sitter man til det er lagt en slagplan
* Hun har enormt kontaktnettverk og ringer til de beste eksperter for å konsulentere hvis hun er usikker
* Hun er faglig oppdatert
* Hun er hyggelig og sympatisk

Har man problemer med kolikk og urolig spedbarn så gå til Maria!

Fantastisk flott lege

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Tar seg virkelig tid til å finne ut av ting, hun lar ingen stein være urørt og kommer virkelig til bunns i saken/ problemet.
Anbefales på det sterkeste som lege

Superlege

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Må bare skryte veldig av denne barnelegen. Etter å ha rotet rundt i flere måneder i det offentlige, tenkte jeg at vi måtte prøve noe annet, og gjett om det var verdt det. Her ordnes og prøves alt tenkelig for å finne ut hva som er galt, så nå går det mye bedre med junior. Ikke minst kjenner hun godt til alle regler og rettigheter, så sparte også mye penger på dette! Klar vurdering til 100%., uten tvil. Buc