Maria Bunæs Haffeld

Barnelege

Barnesykdommer

Autorisasjon (2000)

Aleris Frogner Telefonnummer22 54 10 0022 54 10 ...
Frederik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Maria Bunæs Haffeld er barnelege i Oslo

Siste vurderinger av Maria Bunæs Haffeld

Fantastisk lege

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Følger så godt opp, flink til å kommunisere med barna. Virker faglig veldig sterk og trygg. Bra oppfølging og tar deg helt på alvor! Kommer ikke til å bruke annen lege enn Maria i fremtiden. Hun er helt fantastisk!

Wonderful doctor

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

We prefer to pay the private clinic fee and go to Maria Haffeld at Volvat than to see any other doctor, even though we are not necessarily in favor of privatized medicine. Every time we had to see her with our (almost) 2 year old son, she took her time with us and him, listened, explained clearly, and sent us home feeling safer. She always followed up by phone and seems to really care about her patients. I would definitely recommend her to any parent.

Anbefales

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Utrolig behagelig, trygg, hyggelig, omsorgsfull og imøtekommende lege. Behagelig kommunikasjon meget fornøyd anbefales veldig

Fantastisk

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Maria anbefales på det aller varmeste, helt uforbeholdent. En helt fantastisk lege, på alle måter. Svært kunnskapsrik, imøtekommende og empatisk i situasjonen med møte med engstelige foreldre.

Jeg har vært hos henne med min sønn to ganger, og kommer til p benytte meg av henne for fremtiden dersom vi skulle få behov for legetilsyn.

Trygg og kunnskapsrik.

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Maria Bunæs er den mest fantastiske legen vi har vært bort i. Hun er trygg, imøtekommende og kunnskapsrik. Ikke minst er hun helt rå på følge opp barnet og gi oppdateringer på prøvesvar. Alltid tilgjengeligelig! For oss har hun vært og er en reddende engel!
Vi anbefaler henne på det sterkeste!