Agnar Aspaas

Psykiatri

Autorisasjon (1983)

Agnar Aspaas er psykiater i Tønsberg

Siste vurderinger av Agnar Aspaas

Glad i å skrive resepter.

Klinikk: Tønsberg Psykoterapisenter Skrevet

Denne psykiateren vil jeg advare mot! Han setter en kjapp diagnose, gjerne på første konsultasjon, uten å bli kjent med pasienten først.
Han er veldig glad i å skrive ut mye medisiner. Heldigvis var jeg så fornuftig selv at jeg gikk til en annen psykiater, som absolutt ikke var enig med Agnar Aspaas, og jeg trengte ingen medisiner.
Jeg hadde kun normale reaksjoner på vonde hendelser, og fikk derfor hjelp til å bearbeide de uten medikamenter.

Klok, meget dyktig og omsorgsfull

Klinikk: Tønsberg Psykoterapisenter Skrevet

Agnar Aspaas er en meget klok, dyktig og omsorgsfull lege, som i tillegg til å være en utrolig dyktig lege, også er en god menneskekjenner, man føler seg alltid velkommen og ivaretatt. Han er et medmenneske av de sjeldne. Anbefales på det sterkeste.

Behandler med innsikt og lang erfaring

Klinikk: Tønsberg Psykoterapisenter Skrevet

Behandler satte en riktig diagnose, som medførte at jeg ble dramatisk bedre. Behandler brukte kort tid på å gjøre det også et par timer, som det kommunale helsevesenet ikke klarte på årevis.
Oppfølging er eksemplarisk, når det oppstår ting enten ringer han eller svarer på meldinger i løpet av samme dag.

Profesjonell og grundig, dog noe kald

Klinikk: Tønsberg Psykoterapisenter Skrevet

Jeg gikk til Agnar Aspaas i noe omkring halvannet år. Han tok meg på alvor og var effektiv i behandling, men kanskje noe pragmatisk. Det virket til tider som om han var mer opptatt av diagnose enn å se meg som pasient. Jeg følte ikke at jeg hadde et ordentlig forhold til ham som behandler.
Han var også litt vel opptatt av små følelser jeg hadde som han blåste opp til symptomer, og diagnosen jeg fikk av ham har blitt endret til noe mindre alvorlig av andre psykiatere siden. Han insisterte på at ting som jeg selv mente bare var særegenheter ved min personlighet var diagnoser på vrangforestillinger eller psykose. Rådene han ga meg virket også av og til som de ga mer mening for hans syn på min diagnose enn for mitt velvære.
Til tross for dette hadde jeg en hovedsakelig positiv opplevelse med Agnar Aspaas, han var hyggelig og til tider morsom til tross for noe mangel på varme og omsorg. Jeg fikk mer nytte enn vansker ut av behandlingen hos ham, og jeg kan anbefale ham til noen som vil ha grunding utredning, men jeg anbefaler ham ikke til noen som ønsker terapi og en god samtalepartner.