Alfred Arvesen

Generell kirurg og karkirurg

• Generell kirurgi
  • Karkirurgi

Autorisasjon (1989)

Aleris Majorstuen Telefonnummer23 19 50 5023 19 50 ...
Sørkedalsveien 10B 0369 Oslo

Siste vurderinger av Alfred Arvesen

Trygg og dyktig

Klinikk: Aleris Majorstuen Skrevet

Dette er andre gang jeg kommer til konsultasjon og operasjon hos Alfred Arvesen og jeg føler meg helt trygg med ham. Hyggelig, betryggende og trygg lege. Han er god til å lytte og forstå. Jeg har hatt to operasjoner og hver gang jeg var veldig fornøyd, følte jeg meg fullstendig ivaretatt. Jeg vil alltid anbefale overlege Alfred Arvesen

Dyktighet, tillit og god faglig kompetanse

Klinikk: Aleris Majorstuen Skrevet

Jeg har hatt smerter i benet som følge av avrevet lårmuskel og hovedsenen i benet etter fall på isen, 8 år siden. 3 operasjoner, og fremdeles mye smerter og hevelser i benet.
Ved undersøkelse/ ultralyd, av karkirurg Alfred Arvesen, som forklarte grundig til meg, hva han så, og hva som kunne gjøres, fikk jeg en veldig god opplevelse, av hva denne dyktige legen kunne gjøre med mitt problem.
Vi avtalte behandlingstid, og denne ble utført for 5 uker siden. Var i dag til etterkontroll, og med ultralyd for å se hvordan dette så ut nå etter kort tid, jeg så takknemlig og fornøyd, hva han utførte med laser, og at dette med litt lenger tid vil bli 100 % bra.

En lite hyggelig behandling

Klinikk: Aleris Majorstuen Skrevet

Var hos Alfred Arvesen for behandling av åreknuter. Fortalte om mine tidligere dårlige opplevelser med kirurgi og spurte om det var noen måter vi kunne tilrettelegge på så jeg får en bedre opplevelse. Oppfattet det som at Alfred Arvesen ikke lyttet til det jeg sa. Han sa han hadde operert pasienter med Downs syndrom, så det skulle være noe problem. Han ba meg også heller bli "mer motivert" for operasjon. Oppfatter vedkommende som uempatisk.

Tviler ikke på at vedkommende er faglig dyktig når det gjelder karkirugi. Samtidig bør personell som arbeider med mennesker bør ha noen mellommenneskelige ferdigheter. Jeg følte meg ikke sett eller hørt hverken før eller under behandling. Sitter igjen med inntrykket av at på Aleris er pasienter som på samlebånd.

Dyktig og imøtekommende

Klinikk: Aleris Majorstuen Skrevet

Jeg ble tatt på alvor med en gang og fikk utført en grundig undersøkelse. Legen var imøtekommende og faglig dyktig. Ved inngrep skapte legen en trygg atmosfære og gav meg følelsen av å være i trygge hender.

Bra

Klinikk: Aleris Majorstuen Skrevet

Legen og sykepleieren brukte god tid til å forklare, ble ivaretatt og blide. Ingen forsinkelser. Topp service.