Alfred Arvesen

Aleris Majorstuen

• Generell kirurgi
  • Karkirurgi

Autorisasjon (1989)

Aleris Majorstuen Telefonnummer23 19 50 5023 19 50 ...
Sørkedalsveien 10B 0369 Oslo

Siste vurderinger av Alfred Arvesen

En lite hyggelig behandling

Klinikk: Aleris Majorstuen Skrevet

Var hos Alfred Arvesen for behandling av åreknuter. Fortalte om mine tidligere dårlige opplevelser med kirurgi og spurte om det var noen måter vi kunne tilrettelegge på så jeg får en bedre opplevelse. Oppfattet det som at Alfred Arvesen ikke lyttet til det jeg sa. Han sa han hadde operert pasienter med Downs syndrom, så det skulle være noe problem. Han ba meg også heller bli "mer motivert" for operasjon. Oppfatter vedkommende som uempatisk.

Tviler ikke på at vedkommende er faglig dyktig når det gjelder karkirugi. Samtidig bør personell som arbeider med mennesker bør ha noen mellommenneskelige ferdigheter. Jeg følte meg ikke sett eller hørt hverken før eller under behandling. Sitter igjen med inntrykket av at på Aleris er pasienter som på samlebånd.

Dyktig og imøtekommende

Klinikk: Aleris Majorstuen Skrevet

Jeg ble tatt på alvor med en gang og fikk utført en grundig undersøkelse. Legen var imøtekommende og faglig dyktig. Ved inngrep skapte legen en trygg atmosfære og gav meg følelsen av å være i trygge hender.

Bra

Klinikk: Aleris Majorstuen Skrevet

Legen og sykepleieren brukte god tid til å forklare, ble ivaretatt og blide. Ingen forsinkelser. Topp service.

Trygg og dyktig

Klinikk: Aleris Majorstuen Skrevet

Hyggelig, beroligende og trygg lege. Han er flink til å lytte og forklare. Jeg hadde årenett flere steder og dette ble behandlet nesten smertefritt og jeg kjente meg ivaretatt hele tiden. Jeg kan anbefale Alfred på det varmeste.

Trygg, nøyaktig og kunnskapsrik

Klinikk: Aleris Majorstuen Skrevet

En imøtekommene, tilstedeværende og nysgjerrig lege under konsultasjonen. Lidenskapen og kompetansen for faget skinner igjennom all kommunikasjon og gir trygghet. Grundig, sikker og effektiv.