Anne Lindtner Noraas

Revmatolog

Revmatologi

Autorisasjon (1989)

Revmatologene i Tollbodgata Telefonnummer38 10 71 5038 10 71 ...
Tollbodgaten 4 4611 Kristiansand S
Anne Lindtner Noraas er revmatolog i Kristiansand

Siste vurderinger av Anne Lindtner Noraas

Beste revmatolgen i Kristiansand.

Klinikk: Anne Lindtner Noraas Skrevet

Har gått til Anne i 10-12 år nå, og får veldig god behandling og oppfølging.

Har fått stilt riktige diagnoser, og fått medisin som har gjort livet mye enklere å leve.

Kan nevne Humira som har hjulpet meg veldig. Før jeg ble tilbudt denne medisinen var jeg plaget med store smerter og stivhet, pluss at jeg hadde hyppige regnbuehinnebetennelser i øynene, noe som er fryktelig smertefullt. Etter oppstart med Humira for 10 år siden har jeg ikke hatt en eneste betennelse i øynene og leddgikten holdes stort sett i sjakk.

Har også urinsyregikt, og dette blir også behandlet på en god måte. Ved akutte anfall tar hun seg tid til å sette kortisonsprøyter på kort varsel.

Hun oppdaget også et hjerteinfarkt og fikk sendt meg til akutten for stenting av hovedåra til hjertet. Kan takke henne for at jeg ikke fikk alvorlige senskader eller strøk med da hun snarrådig ringte hjerteavdelingen på sykehuset.

Så kan anbefale henne på det sterkeste til alle som trenger en dyktig revmatolog.

Uinteressert og ingen tilbakemelding

Klinikk: Anne Lindtner Noraas Skrevet

Uinteressert og null undersøkelse ved time. Tok knapt på kroppen. Kun noen spørsmål.
Ikke fått tilbakemelding fra henne, kun ett notis til fastlege.

Kommer aldri tilbake.

Trygg og dyktig

Klinikk: Anne Lindtner Noraas Skrevet

Å komme til Anne er som å bli innehyllet i et varmt teppe ❤️.
Hun er imøtekommende og lydhør .
Hun henviser raskt til røntgen og andre som feks ergoterapeut .Hun og sykepleierne der hjelper til med å søke rehabilitering , behandlingsreiser og er oppdatert og har stor kunnskap om rettigheter man har som revmatiker .
Kan være lang ventetid på å få time . Hun er nok en populær lege .

Dyktig

Klinikk: Anne Lindtner Noraas Skrevet

Har gått til Anne i snart 3 år og jeg er veldig fornøyd med hjelp jeg får. Hun er nøye, tar seg tid til å lytte og er grundig.
Sykepleierene/ kontoransatte er imøtekommende når man ringer og de gjør sitt beste for at man skal få hjelp til det man trenger, om det er time med fysisk oppmøte eller om å å Anne til å ta kontakt npt hun har sjans.

Fantastisk!

Klinikk: Anne Lindtner Noraas Skrevet

Føler jeg virkelig får hjelp og god oppfølging. Ingen andre har hatt så god oppfølging, fikk til og med hjelp når hun hadde ferie. Anbefales virkelig!