Anne Lindtner Noraas

Revmatolog

Revmatologi

Autorisasjon (1989)

Revmatologene i Tollbodgata Telefonnummer38 10 71 5038 10 71 ...
Tollbodgaten 4 4611 Kristiansand S
Anne Lindtner Noraas er revmatolog i Kristiansand

Siste vurderinger av Anne Lindtner Noraas

UIntresert

Klinikk: Anne Lindtner Noraas Skrevet

Virker ikke oppriktig intressert i deg som en menneske.
Vanskelig å få hjelp , time om man trenger det.

Veldig godt fornøyd

Klinikk: Anne Lindtner Noraas Skrevet

Flink, lyttende,imøtekomme. Føler meg trygg på at jeg får den beste behandling. Fint med data analyse som jeg registrerer. Der vurderer jeg meg selv fra gang til gang. Alle på klinikken er flinke. Kan anbefales på det sterkeste.

Lang erfaring, tilgjengelig

Klinikk: Anne Lindtner Noraas Skrevet

Amne Noraas Bendvold har lang erfaring, opplever at hun er trygg på vurderingene. Tok litt tid før jeg fikk medisin som virket, prøvde ulike slag. I dag må jeg ha pause fra medisin. Hun har "åpen dør", jeg kan komme når som helst å få kortisonsprøyte. Hun legger en del vekt på kartlegginga vi tar på datamaskina. Ikke alltid lett å svare presist på den.
Har stor tillit til henne som fagperson. God oppfølging.

Utilgjengelig

Klinikk: Anne Lindtner Noraas Skrevet

Gått til Anne med Bechterew i 2-3 år og hun virker veldig flink på sitt felt, men mangler empati og er mer opptatt av at man skal fylle ut et skjema enn å høre på hvordan man faktisk har det. Sitter ofte igjen etter time med følelsen av at jeg ikke har fått sagt det jeg ønsket. Opplever at hun er lite hjelpsom ang. medisinering. På grunn av tarmproblemer skal jeg helst ikke spise voltaren, men jeg får ikke noe hjelp til å finne andre alternativer.

I perioder hvor sykdom er kritisk er det svært vanskelig å få time og man blir gående med vondt lenge og spise smertestillende over lengre tid.

Treig og manglende empati

Klinikk: Anne Lindtner Noraas Skrevet

Flink i sitt felt. Trygg og god å prate med.

Føler det er litt manglende empati. Føler ikke jeg blir tatt på alvor og ikke blir trodd på.

Ventetiden er altfor lang. Gått snart 1år med mye verk og smerter i kroppen og vet like lite hva som er galt med meg som jeg gjorde før jeg begynte hos henne.

Ikke får jeg hastetime når det er skikkelig krise. Ingen hjelp å få i tlf.

Her ber de rett og slett om at man skal bare gå å ha vondt! Slik som jeg har gjort nå, snart 1år.

Telefontiden er utrolig teit! Dårlige tidspunkt å være stengt på, med tanke på de som feks må ringe mens de er på jobb. Det er for tidlig å stenge tlf 13.30, syns jeg!

Til slutt, skulle jeg ønske det var en offentlig mail, som vi kunne få tak i henne på, for det er umulig å få tak i henne ellers.