Ari Bertz

Ari Bertz er ortopedisk kirurg i Bergen

Siste vurderinger av Ari Bertz

Glemte å følge meg opp

Klinikk: Fot og Ankel Spesialisten Skrevet

Mer opptatt av å forklare, enn å lytte til mine erfaringer. Opplevde ikke at han så hele meg, men heller skaden som en puslebit som ikke var betydelig nok til å gjøre noe med. Skulle følges opp, men ble aldri kontaktet igjen… Alt i alt fikk jeg dessverre lite ut av timen, og lite for pengene…

Dyktig og erfaren

Klinikk: Volvat Laguneparken Skrevet

Etter konsultasjon der jeg ble forklart alternative løsninger for min ankelskade, ble jeg operert for ca 10 cm lang split ruptur i peroneus brevis samt strammet ett leddbånd for en tid tilbake.
Var tilbake i normal trening etter kun 4-5 mnd.
Fikk tett og god oppfølging av kirurgens egne fysioterapeuter fra tiden rett etter operasjon og frem til oppnådd normal funksjon.

Flink kirurg med genuint interesse og solid erfaring i ankel kirurgi.
Kan sterkt anbefale denne kirurgen.

Frekk og nedlatende

Klinikk: Fot og Ankel Spesialisten Skrevet

Arrogant. Han her kan godt jekkes ned minst 20 hakk. For meg var dette et ubehagelig møte.
Forventet ikke dette da jeg gikk til privatklinikk.

Håper han satt riktig diagnose og anbefalte riktig videre behandling, det vil tiden vise.

Arrogant og lite lysten til å høre på pasienten

Klinikk: Fot og Ankel Spesialisten Skrevet

Arrogant fyr som er lite lysten på å høre på pasienten. Totalt uinteressert i å høre på pasientens spørsmål eller ha noen diskusjon. Han hadde booket feil time til meg, dvs kun en kort time selv om jeg allerede hadde fortalt hva det gikk i via tlf noen måneder før. Sitter nærmest med stoppeklokke og man blir "kastet" ut når timen er over på sekundet. Anbefales ikke.

Faglig dyktig

Klinikk: Volvat Laguneparken Skrevet

Operert for Haglunds hæl. Ble svært godt ivaretatt og langvarige smerter er borte. Gir mine beste anbefalinger.