Awn Bin Akil Syed

Øyelege

Øyesykdommer

Autorisasjon (1994)

Lørenskog øyeklinikk Telefonnummer63 89 07 9063 89 07 ...
Skårersletta 18 1473 Lørenskog
Awn Bin Akil Syed er øyelege i Lørenskog

Siste vurderinger av Awn Bin Akil Syed

Vi skal ikke tilbake til ham

Klinikk: Lørenskog øyeklinikk Skrevet

Var hos øyelegen med min sønn (8).
Legen var ikke hyggelig. Hele kroppsspråket var direkte avvisende og jeg vil aldri tilbake og min sønn skal heller ikke tilbake.
Han var svarte meg nedlatende og misforsto meg før jeg var ferdig med setningen. (Det var ikke pga språk for både han og jeg snakker godt norsk.)
Han var ikke interessert i å lytte.
Han dryppet øynene til sønnen min uten å gi beskjed til ham om hva som skulle skje. Min sønn skvatt ut av en annen verden. Opplevde det som svært upedagogisk.
Jeg spurte om noe og da fikk jeg beskjed om at hvis jeg var utdannet innen dette så var det greit. Hvis ikke var det ikke greit.

Jeg har aldri klaget på noe helsepersonell i hele mitt liv og tror ikke jeg kommer til å gjøre det igjen heller - men i dette tilfelle føler jeg det er nødvendig å si fra.

Vil ellers nevne at jeg selv har vært på denne klinikken tidligere, hos en annen lege, og da var jeg svært fornøyd.

Hilsen en mamma som egentlig ikke ønsker å klage på noen, men nå gjør jeg det altså likevel. (beklager dr Syed, jeg håper egentlig at dette bare var en dårlig dag, og at det ikke alltid er sånn hos deg. Ønsker deg alt godt).

Uintreressert i pasientet, vil bare se på testresultater

Klinikk: Lørenskog øyeklinikk Skrevet

Han hilste ikke, sa nesten ingenting, gestikulerte med hendene hva jeg skulle gjøre i stedet for å forklare. Han fant ikke noe galt med testene og var undrende på om noe var galt. Da jeg skulle forklare meg, så han ikke på meg. Han satt mot PCen, lente seg sideveis mot meg og avbrøtt han meg hele tiden for å skrive stikkord på PCen. Fikk en brødliste av preparater som jeg kunne hente på apoteket. Da jeg spurte om hvordan de skulle brukes, fikk jeg som svar at "Det blir ikke i dag gitt ut noen medisiner uten instruksjoner" og så viftet meg ut av kontoret. Jeg måtte senere ringe tilbake til klinikken og få instruksjoner, da instruksjonene var uklare på hvor ofte og hvor lenge jeg skulle bruke de forskjellige medisinene.
På kontrolltimen 3 uker etter sa han at jeg så helt fin ut, klappet i hendene og sa det var allergi. Da jeg prøvde å si at jeg var ikke bedre, avbrøt han meg, holdt hendene i været og sa det er ikke mer han kan gjøre, det er allergi, og ledet meg ut av kontoret. Den kontrolltimen varte under 4 minutter.

Terningkast 6

Klinikk: Lørenskog øyeklinikk Skrevet

Absolutt et svært hyggelig og beroligende møte. Han kan absolutt faget sitt og han tok seg god tid til å forklare. Er veldig fornøyd med besøket og kommer gjerne tilbake hvis behov. Veldig hyggelige, blide hjelpepersonell som gjorde så godt de kunne tross sykdom på klinikken.

Dårlig kundebehandling,

Klinikk: Lørenskog øyeklinikk Skrevet

Opplevde legen som lite servicemind og noe uinteressert. Lite informasjon å få. Jeg visste heller ikke når timen var ferdig siden han satt med ryggen til meg og så på pc. Ikke sa han hadet, så til slutt bare reiste jeg meg opp å gikk.
Anbefaler ingen å gå dit.

Hyggelig og tillitvekkende

Klinikk: Lørenskog øyeklinikk Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med mitt øyelegebesøk.
Legen var hyggelig og virket som om han kunne faget sitt godt.
Han gav meg god informasjon om tilstanden til mine øyne, om hvordan jeg kan få terminalbriller og om at han informerer min fastlege om resultatet av undersøkelsen.