Beata Sande

Beata Sande er plastikkirurg i Oslo

Siste vurderinger av Beata Sande

Fantastisk!

Klinikk: Anker Plastikkirurgi Skrevet

Her var det omsorg og profesjonalitet hele veien. Beata er fantastisk dyktig på alle måter. Hun har kjærlighet til mennesker og til faget sitt.

Profesjonell, meget erfaren og hjertevarm plastikkirurg

Klinikk: Anker Plastikkirurgi Skrevet

«Jeg har gjort en liten bukplastikk med fettsuging av hele magen hos Beata Sande.
Etter to svangerskap hadde jeg slappe muskler, overhengende hud og overflødig fett på magen.
Før jeg kom til Beate, var jeg kontant med to andre plastiske kirurger som anbefalte en full mageplastikk. Dr Sande mente magen min egnet seg for en liten mageplastikk. Jeg er fantastisk fornøyd med resultatet etter operasjonen. Magen min er flat og resultatet ble over min forventning!
Gode priser, flotte fasiliteter, lett tilgjengelig og rask ekspedering
(Kvinne, 41)

Kunnskapsrik :)

Klinikk: Anker Plastikkirurgi Skrevet

Hun har tydelig en lidenskap for yrket sitt, er profesjonell ,selvsikker og vennlig.
Hun er enkel å prate med, og forklarer i detalj hva hun kan bistå med.
En meget behagelig opplevelse , der jeg følte meg rolig fra start til slutt.
Jeg anbefaler henne!

Profesjonell og hjertevarm

Klinikk: Anker Plastikkirurgi Skrevet

Beata Sande er virkelig et av de mest fantastiske menneskene jeg har møtt innen helse og forøvrig!
Hun møtte meg med et personlig og hjertevarmt uttrykk som fikk meg til å føle meg trygg med en gang og svært godt ivaretatt i prosessen. Hun er meget profesjonell, trygg, rask, dyktig og hyggelig. Gode priser, flotte fasiliteter, lett tilgjengelig og rask ekspedering. Alt har gått som smurt, i tillegg til at det faktisk har vært en hyggelig opplevelse å få kirurgi hos henne! Jeg er strålende fornøyd med resultater og vil anbefale Beata Sande på det aller varmeste. Hun kan virkelig sitt fag som kirurg og er samtidig et veldig godt medmenneske!

Erfaren plastikkirurg

Klinikk: Anker Plastikkirurgi Skrevet

Min opplevelse av Beata er at hun er veldig engasjert i å hjelpe andre mennesker. Hun er veldig flink i sitt arbeid. Hun er lett tilgjengelig og bruker god tid.