Bente Bjørnstad

Nevrolog

Nevrologi

Autorisasjon (1988)

Østfoldnevrologene Telefonnummer69 39 46 5069 39 46 ...
Kirkebrygga 4 1607 Fredrikstad
Bente Bjørnstad er nevrolog i Fredrikstad

Siste vurderinger av Bente Bjørnstad

Grundig

Har gått til Bjørnstad i 4(?) år
Meget fornøyd med tilbudet.føler hun tar meg på alvor og er blid og fornøyd.

Dårlig behandling

Klinikk: Østfoldnevrologene Skrevet

Jeg sliter med interkostal nevralgi og nevropatiske smerter i form av støt og stikking i ribbein. Fikk beskjed om at her kan vi ikke gjøre noen ting, ei heller konsultere med andre fagpersoner. Ingen forsøk på å finne hverken underliggende årsak eller smerte lindring.

Vennlig og dyktig

Klinikk: Østfoldnevrologene Skrevet

Veldig imøtekommende og forståelsesfull. Blir alltid møtt med et vennlig smil, og samtalene er lette og uhøytidelige.

Veldig vanskelig å kontakte. Ingen e-postadresse å kontakte på, og heller ikke mulighet for å sende melding via telefon eller app. Eneste måten er å ringe til en fasttelefon i skranken, der åpningstidene er svært ugunstige. Sikkert ulike grunner til at det er som det er, men det er i hvert fall svært tungvint og umoderne.

Dyktig og kunnskapsrik

Klinikk: Østfoldnevrologene Skrevet

Kastet seg rundt og utsatte sin ferie da det plutselig var mange ikke fikk sine medisiner fra fastlegen lenger etter endringer fra politisk hold. Fikk time raskt, ble møtt av en hyggelig og dyktig lege med god kunnskap om min tilstand. Noe som er svært sjelden vare for meg. Hun kom nesten opp til min tidligere nevrolog som nå er pensjonert, og det skal godt gjøres da han var en av de fremste på dette feltet også utenfor Norge.

Tillitskapende og empatisk

Klinikk: Østfoldnevrologene Skrevet

Hun virker faglig sterk og er dyktig til å forklare en diagnose. Likeledes tar hun initiativ til oppfølging av andre spesialister som trolig har enda bedre erfaring med sjeldne sykdommer