Bjarte Stubhaug

Psykiater

Psykiatri

Autorisasjon (1983)

Klinikk for stressmedisin (Sveio) Telefonnummer959 65 419959 65 4 ...
Albatross senter, Sveio golfpark 5559 Sveio
Bjarte Stubhaug er psykiater i Haugesund og Sveio

Siste vurderinger av Bjarte Stubhaug

Klok og fin fyr

Klinikk: Klinikk for stressmedisin (Sveio) Skrevet

Har vært heldig og få oppleve Stubhaug på fire dagers kurs på Fitjar.
For en dyktig lege!!
Han har en formidlingsevne som jeg digger…
Varm, raus, DIREKTE og full av lun, god humor.
Jeg har fått stor forståelse for helseplagene mine. Opplevde å bli tatt skikkelig på alvor.
Dette oppholdet kommer jeg aldri til å glemme, takk!!

For en fin type!

Klinikk: Klinikk for stressmedisin (Sveio) Skrevet

Varm, morsom, direkte og kunnskapsrik. Så glad for at jeg fikk mulighet til å delta på hans 4 dager kurs i Haugesund. Følte jeg fikk masse verktøy som jeg gleder meg til å implementerer i hverdagen.
Anbefaler deg å møte med et åpent sinn, og være forberedt på å ta til deg at du gjerne må endre ditt tankesett.
Satt også igjen med en trygghet og mye større forståelse for min egen situasjon og mine plager.
Takk Bjarte - gleder meg allerede til oppfølgingskurs i oktober.

Dyktig psykiater

Klinikk: Klinikk for stressmedisin (Haugesund) Skrevet

En kunnskapsrik psykiater som behandler deg med respekt og verdighet. Han er genuint interessert i hjelpe deg til å bli best mulig samtidig som han er klar og tydelig på at man selv må ta ansvar og være disiplinert.
Mestre app som han har utarbeidet er et fantastisk verktøy. Håper at vedlikeholdssprogram kan forsette via zoom årlig, slik at det blir lettere å implementere det i hverdagen.
Lite minus for at det kan være lang ventetid for individuell time.

Empatisk og kunnskapsrik

Klinikk: Klinikk for stressmedisin (Haugesund) Skrevet

Opplevde å bli tatt på alvor og fulgt opp på ein god måte. Høyrer gjennom Mestre-app at Stubhaug legg fram fagstoff på ein empatisk og til tider humoristisk vis. Spent på korleis kurset er, og på kor god eg kan bli :) ;)

Jeg har stor tillit til Stubhaug som behandler

Klinikk: Frihamnsenteret Skrevet

Jeg leser mange delte meninger her, og kan forstå at noen anser Stubhaug sin metode som hard- det er litt som å rive av et plaster. Personlig hadde jeg stort utbytte av oppholdet på Fitjar og kan anbefale han på det varmeste. En dyktig behandler som har mye fornuftig å si. Men det krever at man som pasient er villig til å legge inn en betydelig innsats selv, og være åpen for den type behandling som han tilbyr. Hvis man forventer å få en "pille" for å bli frisk, eller kun sympati for egen sykdom så forstår jeg at noen kan bli skuffet. Med dette mener jeg ikke å si at jeg ikke opplevde Stubhaug som sympatisk- i motsetning til enkelte her opplevde jeg han som både svært faglig dyktig og sympatisk i forhold til de utfordringene vi hver og en representerte. Men med fokus på mestring heller enn å synke ned i egen sykdom. Jeg vil på det sterkeste anbefale Stubhaug sitt program, men kun til de som selv er motivert i å endre gamle mønstre og ta ansvar for egen helse. Grunnen til at jeg har trukket vekk en stjerne er at jeg savnet noe mer oppfølging i tiden etter oppholdet, hvor dette skulle implementeres i hverdagen.