Bjarte Stubhaug

Frihamnsenteret

Psykiatri

1983

Frihamnsenteret Telefonnummer53 77 14 0053 77 14 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Frihamnsenteret 5594 Skånevik
Bjarte Stubhaug er psykiater i Etne

Siste vurderinger av Bjarte Stubhaug

Arrogant, nedlatende, selvoptatt

Klinikk: Frihamnsenteret Skrevet

Opplevde legen som en arrogant og nedlatende. Fikk et inntrykk av at han er typen som løfter sitt eget ego, ved å trykke andre ned. Gjekk derifra både nedbrutt og forbannet. Utrolig at det offentlige kan holde liv i praksisen til denne mannen. Min anbefaling er å ligge unna viss du kan.

Arogant og usaklig

Klinikk: Frihamnsenteret Skrevet

Har aldri blitt behandlet dårlige i helsevesenet noen gang. Han kjeftet, hånte, latterliggjorde meg og sa jeg hadde IQ på nivå med en grønnsak. Ville ha meg med i det han betegner som et forskningsprosjekt, men som i bunn og grunn er enda en måte å melke helseforetaket på. Trist og uforsvarlig at pasienter med ME i distriktet ikke får andre muligheter for diagnostisering og oppfølging.

Ikke i takt med forskning

Klinikk: Frihamnsenteret Skrevet

Ikke åpen for ny info, han står fast med sine teorier som både er utdaterte og basert på egne meninger, IKKE på forskning. Mener bl.a at man kan bli frisk fra ME ved å bruke mindfullness og stå opp til samme tid hver dag.
Elendig på kommunikasjon, og tåler ikke å bli motsagt. Vrir om på det man sier, ha sa flere ganger «du sa at .....», når jeg har sagt noe helt annet, og han tålte svært dårlig at jeg sa ifra når han fant på ting jeg ikke hadde sagt.
Han svarer heller ikke på mail han sier at han skal svare på ifb med behandlingen (man får bl.a i oppgave å skrive en mail om hvordan ting går etter noen mnd, men denne hverken svarer han på eller tar med i epikrisen han senere sender til fastlegen).

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Frihamnsenteret Skrevet

Dette er ein svært dyktig lege/psykiater som har gitt meg god hjelp til mine stressrelaterte plager. Gjennom kurs og individuell oppfølging har eg fått god hjelp i forhold til min manglande energi og utmattelse. Eg har fått kunnskap så eg kan forstå min sjukdom. Eg har lært meg og godta /akseptere og regulerer stress i livet .
Eg er kjempeglad eg fekk komma til stubbaug og trur neppe eg hadde vert så frisk om det ikkje hadde vert for han. Eg kan anbefale time her, men skal du ha utbytte av denne behandlinga må du tole å bli utfordra på eigne sannheter,Alt i alt, veldig god hjelp og få her.

Arrogant.

Klinikk: Frihamnsenteret Skrevet

-Er man ikke frisk så vil man ikke bli frisk.
-Ingen vits å komme hit om man ikke klarer å stå opp til samme tidspunkt hver dag.
-Det er ikke farlig å ha vondt.
-Opplevdes som kald og arrogant)følte jeg ikke ble hørt)

Det som var bra var at ventetiden i min sak var kort, synd jeg ventet forgjeves.

Obs Dette er min mening og alle trenger ikke å oppleve vedkommende på samme måte.