Bjarte Stubhaug

Psykiater

Psykiatri

Autorisasjon (1983)

Klinikk for stressmedisin (Sveio) Telefonnummer959 65 419959 65 4 ...
Albatross senter, Sveio golfpark 5559 Sveio
Bjarte Stubhaug er psykiater i Haugesund og Sveio

Siste vurderinger av Bjarte Stubhaug

Arrogant og uten evne til å lytte

Klinikk: Frihamnsenteret Skrevet

Opplevde han som arrogant og uten evne til å lytte. Satt der i 2 timer og hørte på at han snakket om seg selv og sine produkter som man kan kjøpe. Blir irritert og sint hvis man er uenig i uttalelsene hans. Ufattelig at det offentlige bruker denne legen som kun har sine egne sanheter som behandlingsgrunnlag

Arrogant og kverulerende

Klinikk: Frihamnsenteret Skrevet

En psykiater bør vel hjelpe et menneske å bygge seg opp, ikke være med på å trykke det ned, slik denne mannen driver med. Han blir sur og kranglete om man ikke kjøper 100% av alt han mener og sier. Han krangler på små, irrelevante uttalelser, og virker å ha bestemt seg for hva pasienten mener og tror uansett hva vedkommende sier. Useriøst, og jeg vil tro svært ødeleggende for en person som er langt nede. Det hjelper ikke at han er sjarmerende som person. På tide å pensjonere seg.

Arrogant, nedlatende, selvoptatt

Klinikk: Frihamnsenteret Skrevet

Opplevde legen som en arrogant og nedlatende. Fikk et inntrykk av at han er typen som løfter sitt eget ego, ved å trykke andre ned. Gjekk derifra både nedbrutt og forbannet. Utrolig at det offentlige kan holde liv i praksisen til denne mannen. Min anbefaling er å ligge unna viss du kan.

Ikke i takt med forskning

Klinikk: Frihamnsenteret Skrevet

Ikke åpen for ny info, han står fast med sine teorier som både er utdaterte og basert på egne meninger, IKKE på forskning. Mener bl.a at man kan bli frisk fra ME ved å bruke mindfullness og stå opp til samme tid hver dag.
Elendig på kommunikasjon, og tåler ikke å bli motsagt. Vrir om på det man sier, ha sa flere ganger «du sa at .....», når jeg har sagt noe helt annet, og han tålte svært dårlig at jeg sa ifra når han fant på ting jeg ikke hadde sagt.
Han svarer heller ikke på mail han sier at han skal svare på ifb med behandlingen (man får bl.a i oppgave å skrive en mail om hvordan ting går etter noen mnd, men denne hverken svarer han på eller tar med i epikrisen han senere sender til fastlegen).

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Frihamnsenteret Skrevet

Dette er ein svært dyktig lege/psykiater som har gitt meg god hjelp til mine stressrelaterte plager. Gjennom kurs og individuell oppfølging har eg fått god hjelp i forhold til min manglande energi og utmattelse. Eg har fått kunnskap så eg kan forstå min sjukdom. Eg har lært meg og godta /akseptere og regulerer stress i livet .
Eg er kjempeglad eg fekk komma til stubbaug og trur neppe eg hadde vert så frisk om det ikkje hadde vert for han. Eg kan anbefale time her, men skal du ha utbytte av denne behandlinga må du tole å bli utfordra på eigne sannheter,Alt i alt, veldig god hjelp og få her.