Profilbilde av plastikkirurg og øre-nese-hals-lege Bjørn Tvedt

Bjørn Tvedt

Profilbilde av plastikkirurg og øre-nese-hals-lege Bjørn Tvedt
Plastikkirurg og øre-nese-hals-lege

Om

Dr Bjørn Tvedt er spesialist i plastisk og øre-nese-hals kirurgi og er overlege ved Fornebuklinikken. Han er en av to i Norge som er internasjonalt sertifisert ansiktskirurg av IFFPSS  (International Federation of Facial Plastic Surgery Societies).  Dette er den mest anerkjente sertifiseringen i plastisk og rekonstruktiv ansiktskirurg,  og er den samme som gjelder for American Board of Facial Plastic and Reconstructive Surgery (ABFPRS).

Bjørn Tvedt har tidligere jobbet som konstituert overlege ved avd. for plastikk – og rekonstruktiv kirurgi, Universitetssykehuset i Oslo, Rikshospitalet 2007 og ved Klinikk Bunæs og Akademikliniken. Han har utført utallige neserekonstruksjoner og ansikt/hals-løft. I tillegg har han lang erfaring i rekonstruktiv brystkirurgi og annen kosmetisk kirurgi.

Bjørn Tvedt har også vært en aktiv deltager og foredragsholder på nasjonale og internasjonale kongresser.

• Plastikkirurgi
  • Øre-, nese-, halssykdommer

Autorisasjon (1998)

Siste vurderinger av Bjørn Tvedt

Desidert den beste kirurgen innen nese!

Klinikk: Akademikliniken Oslo Skrevet

Jeg opererte nesen hos Bjørn Tvedt for noen måneder siden å er kjempe fornøyd med resultatet! 😊 Den ble akkurat sånn jeg alltid har ønsket meg. Ser stor forandring, noe jeg ikke trodde var mulig å få til! Er også kjempe fornøyd med klinikken og de som jobber der. Så til alle som vurderer å operere nesen så anbefaler jeg han og Akademikliniken på det sterkeste! 😊

Profesjonell og dyktig

Klinikk: Akademikliniken Oslo Skrevet

Jeg opererte nesen min for ca 1 år siden, og er veldig fornøyd med resultatet. Det ble akkurat slik jeg hadde håpet på. Jeg fikk god oppfølging både tiden før og etter operasjonen. Jeg vil absolutt anbefale Bjørn Tvedt.

1 år etter neseplastikk

Klinikk: Akademikliniken Oslo Skrevet

Jeg skrev første vurdering 21. august 2021, og ønsker å komme med en oppdatering nå litt over ett år etter operasjonen. Er jo først da man kan se endelig resultat. Jeg er fortsatt kjempefornøyd! Nesen har ikke endret seg noe (som jeg kan se) på dette året, og jeg vil fortsatt anbefale Dr. Tvedt på det varmeste! Kommer absolutt til å dra tilbake til han hvis jeg ønsker annen ansiktskirurgi i fremtiden.

Profesjonell og kunnskapsrik

Klinikk: Akademikliniken Oslo Skrevet

Fikk utført brystkirurgi (implantat og brystløft) hos Dr. Tvedt og er veldig fornøyd med resultatet! Jeg følte meg sett, respektert og ivaretatt hos han. På konsultasjonen så fikk jeg god informasjon om inngrepet, og gode råd tilpasset meg og mine ønsker. Veldig profesjonell og er veldig nøye når det kommer til estetikk. Resultatet ble veldig bra, kan varmt anbefale han!

Enestående

Klinikk: Akademikliniken Oslo Skrevet

Har nylig operert nesen hos Bjørn Tvedt, og er superfornøyd!! Både med resultatet, og måten han har møtt meg på!
Jeg har hatt store komplekser for nesen min siden tenårene, og ikke likt å vise meg i profil, men nå føler jeg at dr.Tvedt har gitt meg en helt ny start.
Etter en mislykket neseoperasjon for en del år tilbake, hos en kirurg som overhodet ikke lyttet, så følte jeg at alt håp var ute. Likevel så klarte jeg ikke slippe drømmen om å ha en mer feminin nese. Og heldigvis så finnes det kirurger som Bjørn Tvedt. Jeg er superfornøyd med resultatet! Faktisk over all forventning! Digger nesen min, OG Bjørn Tvedt😃