Bjørn Tvedt

Autorisasjon (1998)

Siste vurderinger av Bjørn Tvedt

Anbefales !

Klinikk: Akademikliniken Oslo AS Skrevet

Etter en neseoperasjon hos en annen kirurg, endte jeg opp med en del ujevnheter i både ben og brusk, som ble mer og mer fremtredende med årene. Til slutt følte jeg at jeg måtte gjøre noe med dette, det var jo umulig å ikke legge merke til det da jeg så meg i speilet. Det å skulle gå tilbake til den opprinnelige kirurgen var utelukket, jeg hadde mistet all tillit til han. Så jeg begynte å lete etter en annen kirurg. Valget falt til slutt på Dr. Bjørn Tvedt hos Akademikliniken. Og jeg kunne virkelig ikke gjort et bedre valg. Nå har jeg en fin, jevn og rett nese, som ser helt naturlig ut. Jeg er kjempefornøyd med resultatet.

For så vidt fornøyd

Klinikk: Akademikliniken Oslo AS Skrevet

Jeg følte kommunikasjon med kirurgen var litt uklar. Ikke fra min side men hans.
Jeg fettsugde hake og fjernet fettputer i kinnene da jeg har mye fett under hake og runde bolle kinn. Jeg følte det ble et bra resultat de første 6 mnd, jeg var ikke spesielt hoven, hevelsen gikk ned kjapt etter 4-5 ukers tid.
Han sa at alt av fett under hake vil bli fjernet og at ansiktet mitt vil bli betydelig slankere etter å fjerne fett putene i kinna.

Men jeg merket fort at det var fortsatt fett under haken, jeg bestillte ny time etter det hadde gått 9-10 mnd ca. For å si i fra at resultatet ble ikke som han hadde sagt det ville bli men han sa dette vil bli bedre etter et år. Dette har da ikke blitt bedre, 4 år etter sliter jeg fortsatt med dobbelt hake og mye fett på halsen.
Jeg hadde et realistisk syn på dette før jeg gjorde operasjon, men jeg følte ikke det ble informert godt nok til meg om hva jeg burde forvente og jeg følte han ikke prøvde å gjøre meg noe fornøyd men mer etter hva han selv synes var bra. Jeg ville helst bare gjøre det en gang men nå må jeg ty til andre ting for å stramme opp og få bort det resterende fettet, slik at det ser bra ut og ikke klumpete og hengete.

Men ellers var han hyggelig, og sykepleierene tok utrolig godt vare på meg og jeg Følte meg trygg. Så denne klinikken anbefaler jeg, men vær tydelig på hva du ønsker og spør om hva kirurgene kan oppnå. For først og fremst er det din kropp dette handler om, ikke kirurgen sin.

Brystløft

Klinikk: Akademikliniken Oslo AS Skrevet

Etter å ha vært plaget med slappe bryster i flere år, fikk utført et brystløft hos akademikliniken. Etter jeg hørt om Bjørn J.tvedt

Jeg hadde gått og tenkt på å ta et brystløft i flere år. Det at jeg nå endelig har fått gjort det, gjør meg veldig glad

Resultatet ser veldig bra ut, og kirurgen, anestesilegen og resten av teamet der var superhyggelige og fikk meg til å føle meg veldig trygg. Utrolig glad og fornøyd.

En bedre hverdag! Proff kirurg!

Klinikk: Akademikliniken Oslo AS Skrevet

Jeg er en kvinne på 54 år som som ble ønsket velkommen til pensjonistgruppen av en i 70 årene. « vi eldre må holde sammen». Dette var resultatet av sykdom, et hardt liv og dårlige gener. Et av mange..
Trener regelmessig, men det hjalp ikke på synet som møtte meg i speilet hver morgen. Bestemte meg så etter lang tenkepause å ta affære, og kontaktet Akademiklinikken. Fikk time hos Bjørn og fortalte at jeg ønsket å se ut som jeg som den biologiske alder jeg har. Nemlig 50+. Tiltak som ble utført var facelift, coroton peeling mm.
Tiden etter operasjonen var tøff, men gikk mye bedre enn ventet. Jentene ved klinikken var kjempehyggelige, og Bjørn var super til å følge opp! Jeg følte meg i trygge hender og godt ivaretatt. Jeg fikk også overraskende mye bedre resultat en jeg hadde våget å drømme om. Det er riktig deilig å se ut som 50+ !!

High definition lipo

Klinikk: Akademikliniken Oslo AS Skrevet

Jeg har gjennomført high defintion lipo som ble utført av Bjørn Tvedt. Jeg er veldig fornøyd med hele prosessen, føltes veldig trygt og profesjonelt hele veien. Jeg hadde ingen erfaring med plastisk kirurgi klinikker, så jeg ble veldig positivt overrasket da jeg gikk inn døren til operasjonsavdelingen. Trodde ikke det skulle se ut som et fancy sykehus og at det var så mange dyktige folk som skulle ta del i min operasjon. God oppfølging av dyktige og hyggelige folk.

Grunnen til at jeg valgte å gjøre denne operasjonen var at jeg hadde fett på mage og nedre del fra rygg som resultat av overvekten da jeg var yngre. Jeg hadde levd med dette i lang tid og bestemte meg for å gjøre noe med det siden jeg i dag har en sporty livsstil og ellers slank.

Resultatet ble overraskende bra og gleder meg til å leve resten av livet uten å irritere meg over fortiden min som før operasjonen var godt synlig på mage og rygg.

Anbefaler andre i min situasjon å gjøre det samme.

Bjørn Tvedt er svært dyktig og jeg tvilte aldri på hans evne til å få til et godt resultat. Jeg merket med en gang at jeg ikke trengte å gi noen føringer, og lot han få fritt spillerom.
Sjeldent jeg møter folk med samme yrkesstolthet som Bjørn.

Alt i alt er jeg veldig fornøyd!