Bjørn Tvedt

Autorisasjon (1998)

Siste vurderinger av Bjørn Tvedt

Flink!!

Klinikk: Akademikliniken Oslo AS Skrevet

Etter etter en forferdelig mislykket øyelokkoperasjon. Kom jeg gråtende til Bjørn. Da hadde jeg ikke klart å lukke øynene mine på 1 år, øynene var små og runde, brynene hadde falt ned ca 2 cm, jeg var blitt lyssky og øynene mine rant. I tillegg var arrene så stramme at jeg kjente hver gang jeg blunket. Arrene lå også 1 cm for høyt oppe, så de er synlige hele tiden. Vi blunker 14 000 hver dag. Så jeg plages. Jeg gikk ikke ut uten caps og solbriller, på et år. Selvfølelsen var så dårlig at jeg ikke orket å omgås folk og jeg fjernet alle speil hjemme.

Bjørn var ærlig, vi hadde god og tydelig kommunikasjon, bra forventnings- avklaring og bekreftende i forhold til mine plager. Jeg følte meg sett.

Det ble flyttet fett fra magen og lårene min for å et mer normalt utseende.
Plagene mine er det vanskelig å hjelpe meg med. Bjørn har lovet å se hva han kan gjøre med de stramme arrene.

Lov meg at du undersøker med flere kirurger om du skal gjøre et inngrep, ikke velg det billigste, sørg for at det er en god forventnings avklaring og spør om hva som kan gå galt.

Bjørn er en av få som gidder å ta i andres kirurgers elendige arbeide. Det står det respekt av.

Husk at du har ingen krav om du er uheldig og kommer borti en dårlig kirurg.

Jeg anbefaler Bjørn på det varmeste.
Utseende mitt er mer normalt.
Men jeg angrer hver dag på at jeg valgte feil kirurg første gang.

Storfornøyd

Klinikk: Akademikliniken Oslo AS Skrevet

Jeg var hos bjørn Tvedt i oktober og tok en lukket neseoperasjon. I mange år har jeg slitt med dårlig selvtillit på grunn av nesen min. Jeg hadde en hump på nesen, nesen var lang og veldig usymmetrisk i tillegg. Før operasjonen følte jeg meg ukomfertabel av å bli sett på siden, alt jeg tenkte på var nesen min. Dette inngrepet forandret ikke bare utseende mitt men også psyken min. Ingenting er bedre enn å føle seg bra . Jeg anbefaler Dr. Bjørn Tvedt på det sterkeste! Jeg kunne aldri ha blitt mer fornøyd. Han tok seg tid, var veldig behagelig å snakke med og lyttet til ønskene mine. Jeg følte meg sett og hørt, men også veldig trygg i å velge Bjørn. Jeg har aldri følt meg bedre ovenfor meg selv. Når jeg ser meg i speilet seg jeg ikke lenger en jente som hater nesen sin, men en som ikke kunne blitt mer fornøyd over den. Veldig fornøyd!

Storfornøyd

Klinikk: Akademikliniken Oslo AS Skrevet

Jeg var hos Dr. Bjørn Tvedt i januar og tok endoskopisk brynsløft. I mange år har jeg slitt og hatt dårlig selvtillit, flere kommentarer på at blikket mitt har sett surt ut grunnet hvordan brynene mine var plassert. Dette påvirket meg veldig. Dr. Bjørn Tvedt tok meg på alvor og skjønte at dette var noe jeg virkelig ville utføre og har tenkt på det i flere år. Før operasjonen følte jeg at jeg måtte alltid gå med høye stramme hestehaler for at brynene mine skulle få et lite naturlig løft. Men dette fikk jeg og mer til ved å utføre endoskopisk brynsløft. Dette inngrepet har ikke bare forandret utseendet mitt til det bedre, men også psyken min. Ingenting er bedre enn å føle seg bra. Jeg har nå fått et mer åpent blikk, litt sånn fox-eye look bare på en naturlig måte. Brynene mine er de samme, bare høyere og bedre plassert. Anbefaler virkelig Dr. Tvedt! Han tok seg tid, var veldig behagelig å snakke med og jeg følte meg sett og hørt. Kunne ikke vært mer fornøyd!

IKKE FORNØYD!!

Klinikk: Akademikliniken Oslo AS Skrevet

Dro på konsultasjon til Bjørn og fikk fort kjemi med han- da han er en veldig hyggelig mann.
Jeg hadde ikke hørt om han tidligere og hadde ikke gjort god nok «bakgrunn» sjekk angående andres erfaringer hos han.
Men resultatet av fettsuging er ujevnt ikke pent og meget sjenerende!
Å ikke noe forståelse å bli vist hos han. Dette her må nå korrigeres hos en annen klink!
Prøvde å forklare min misnøye men ble møtt med en forklaring som ikke var god nok!! Han ønsket nemlig ikke å korrigere opp i sine feil!

Han skal ha god stjerne kast på godt første inntrykk men på jobben hans og lytte til kunden er en 0 stjerne.

Ellers var alle de andre ansatte veldig hyggelig og service innstilte det skal de ha.

Men må være ærlig ovenfor alt det andre!

Den beste

Klinikk: Akademikliniken Oslo AS Skrevet

Opererte nettopp nesen min hos Bjørn Tvedt med akademi klinikken, ble møtt med ett smil og følte meg godt ivaretatt. Var veldig nervøs før operasjonen men nervene forsvant i det jeg ble møtt av han. Veldig dyktig mann med masse empati.