Bjørn Tvedt

Autorisasjon (1998)

Siste vurderinger av Bjørn Tvedt

below avarage results

Klinikk: Akademikliniken Oslo AS Skrevet

I have had a pubic lipo and left and 2 other cosmetic parts in the same package. He promise good results on Academia clinic for this procedure.

I have met with him and he offered good time and organization. He couldn't achieve any close to half of his promised realistic results. He had another beginer with him on that day and I also have the doubt in his ethics that he let the beginer do it under his name!

He was supposed to send a follow up in 6 months but I haven't heared from the clinic for 2 years now.

I do not recommend him or the clinic. Save yourself money (It costed 100K) and lost opportunity to get a real results.

Trygg og kunnskapsrik!

Klinikk: Akademikliniken Oslo AS Skrevet

Veldig fornøyd etter min aller første filler nese behandling hos Bjørn Tvedt. Den lille krummen ble skjult og det er den fortsatt. Veldig pent og naturlig resultat. Jeg ble overveldet overrasket over hvor bra resultat ble! Ble som ny og fikk en naturlig forbedring av nesen. Selvtilliten økte umiddelbart! Følte meg trygg i rette hender. Bjørn Tvedt er veldig faglig dyktig. Anbefales på det sterkeste!

Fantastisk kirurg

Klinikk: Akademikliniken Oslo AS Skrevet

Ble operert av Bjørn Tvedt for 2 måneder siden, kan ikke få sagt nok hvor fornøyd jeg er! Jeg tok ansiktsløft og fettsuging av lår og knær. Han er ekstremt nøye, pragmatisk og realistisk - noe som gjorde at jeg hadde mye tillit til han. Resultatet er mye bedre enn jeg hadde forventet! Jeg ble tatt godt vare på fra dag én, anbefales på det sterkeste!

Beste valget jeg har tatt!

Klinikk: Akademikliniken Oslo AS Skrevet

Helt siden jeg var rundt 10 år har jeg ønsket å fikse på nesen min. Prøvde hele tiden å godta den, men hver gang jeg så meg i speilet eller på bilder så gikk det bare ikke, og det plaget meg daglig. Jeg opererte nesen min hos Bjørn i oktober 2020, og angrer ikke et sekund!! Så klart hadde jeg noen nervøse tanker om de mulige konsekvensene, «hva hvis resultatet ikke blir som jeg ønsker» og «hva hvis jeg angrer», men jeg visste at hvis jeg ikke gjorde dette, så kom jeg til å tenke på det resten av livet. Alle de som jobber på akademiklinikken var hyggelige og støttende under prosessen, og følte meg svært trygg i deres hender. Hadde absolutt ingen smerter under helbredelsesperioden, bare en smule ubehag, men det er jo alltids forventet.
Kunne værtfall ikke vært mer fornøyd med resultatet!! Den passer ansiktet mitt perfekt mere nå enn før. Nå kan jeg se meg i speilet og være superfornøyd med meg selv(endelig!!). Andre har også kommentert på hvor mye «gladere» og «fresh» jeg ser ut både på bilder og i virkeligheten!
Med andre ord så ELSKER jeg resultatet, og det var 100% verdt å gjøre det hos Bjørn😄👍🏼

Profesjonelt, tydelig informasjon, god oppfølgning

Klinikk: Akademikliniken Oslo AS Skrevet

Initialt ble 3-D bilder tatt og jeg hadde en samtale med Bjørn Tvedt før operasjon om ønskelige resultater.

Operasjonen ble vellykket og jeg hadde fire oppfølgninger postoperativt grunnet hevelse som gikk ned med kortison injeksjoner.

Jeg opplevde meg godt ivaretatt med profesjonalisme og et godt team rundt Dr Tvedt.

Dr Tvedt har en lang faglig erfaring så derfor blev valget for meg enkelt av plastikk kirurg.