Bjørn Tvedt

Autorisasjon (1998)

Siste vurderinger av Bjørn Tvedt

BBL/NBL

Klinikk: Akademikliniken Oslo AS Skrevet

I en alder av 51 var det på tide å begynne å prioritere seg selv og jeg fikk av min lege anbefalt Bjørn Jarle Tvedt på Akademiklinikken Oslo AS. Rumpen var blitt i overkant slapp og kroppen bar preg av litt for mye fett her og der etter mange år uten å ha blitt tatt godt vare på. En konsultasjon endte opp med operasjon der og da ettersom det var en avbestilling og jeg ble tatt i mot og møtt av et fantastisk hyggelig og profesjonelt team som tok godt så vare på meg fra første stund og i tiden etterpå. Brasilian Butt Lift ble til Norwegian Butt Lift som ser veldig mye mer naturlig ut der mave og rygg dvs. foran og bak ble fettsugd og fylt inn i rumpen. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd og ikke minst overrasket !!
Jeg har plutselig nå fått en kropp som så 51 ut til å se ut som en spretten 20 årings kropp med kurvene på riktig plass. Selvtilliten har økt 100 hakk. Dr, Bjørn Tvedt er en superpofesjonell og utrolig dyktig lege. En god bonus er at han er et varmt og imøtekommende og serviceinnstilt menneske som ser "problemene" og tryller de bort med sin kompetanse. Jeg anbefaler alle denne klinikken på det varmeste. Tusen takk. Og som Arnold sier: I will be back :-)

Neseoperasjon

Klinikk: Akademikliniken Oslo AS Skrevet

I'm very happy that I chose Bjørn.
It passed more than 6 months since the operation and my nose is exactly as I wanted to have:
1) not a typical tiny nose after plastic, but the one that fits my face proportions.
2) It has no signs of surgery, no scars and it's not that noticeable changes, while it still makes difference in the way "I don't know what changed, but you look better".
One of the best and most important qualities of Bjørn apart for his skills is that he's not only a professional surgent, but he was also concerned about mental perception of the old and new look, which can be a serious problem for some people.
Both operation and recovery went easy and every step was guided, every question was answered and taken seriously.

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Akademikliniken Oslo AS Skrevet

Ble operert av Bjørn Tvedt som utførte Croton olje peeling i ansikt og innsprøyting av fett fra mage til kinn og hake, samt fettsuging av mage. Er veldig fornøyd med resultatet, og har i ettertid vært veldig motivert for kostholdsendring og trening. Noe som også var en del av planen. Har gått fra 85 til 76 kg på 6 mnd og føler meg både sprekere og yngre. Inngrepene var et veldig kick for å komme i gang.
En stor takk til Bjørn Tvedt og de ansatte på Akademiklinikken.

Takknemlig

Klinikk: Akademikliniken Oslo AS Skrevet

Etter en vurdering på halsløft ble det anbefalt:
facelift, fettsuging hals, og fetttransplantasjon til hake.
Dr. Tvedt forklarte til meg foran et speil hvorfor disse prosedyrene var med på å skape best mulig resultat.
Jeg hadde skikkelig kålkunhals og "saggy" kinn og brukte bestandig skjerf. Har alltid brukt selektive hudpleie, trent, og spiste sunt men likevel hadde det jeg følte var en pøsete ansikt og gammal hals. Min vurdering for å gjennomgå opetasjonen var basert rundt trygge rammer takket være Dr. Tvedt.
Operasjonen gikk fint med overnatting. Jeg opplevde å ble godt ivaretatt av personalet som var profesjonelle og hyggelig alle sammen. Var ikke mye nervøs, jeg viste jeg var i gode hender.
Oppfølging har vært bra. Jeg kunne ringe eller komme innom om jeg lurte på noe som jeg gjorde flere ganger.
Min livskvalitet har økt betraktelig etter operasjonen! Min hals og ansikt ser så naturlig ut, t.o.m. mine venner kunne ikke helt forstår hva jeg hadde "gjort".
Gjemmer meg ikke bak skjerf lenger og føler meg10 år yngere, og er storfornøyd!

Estetiker og fantastisk lege

Klinikk: Akademikliniken Oslo AS Skrevet

Hadde komplekser for nesen min i mange mange år.
Jeg hadde en hump på nesen sin, som plaget meg. Tenkte mye på nesen min og likte den ikke ….
Jeg vurderte nøye om hvor skal jeg opereres før jeg bestemt å ta operasjon. Leste mye bra om Bjørn Tvedt og hørte generelt mye bra om Akademiklinikken.
Så ble operert for seks måneder siden i Akademiklinikken.
Bjørn var fantastisk! Han er veldig profesjonell og har estetisk sansen. Jeg fikk veldig god informasjon om hvordan alt ville foregå, hva jeg kunne forvente og mulige komplikasjoner.
Oppfølgingen etter operasjonen er helt topp, og jeg har fått svar på alle spørsmål jeg måtte ha. Nesen har blitt kjempefin, og jeg er så utrolig fornøyd! Jeg vil absolutt anbefale dr. Bjørn Tvedt til andre som vurderer neseoperasjon!
Resultatet ble over all forventning, han er en estetiker og fantastisk lege. Nå koser jeg meg med nesen min!!
Jeg kunne allerede jobbe etter 3 uker med fin nye nesen!!!!
Personalet på klinikken er helt toppers!