Bjørn Tvedt

Autorisasjon (1998)

Siste vurderinger av Bjørn Tvedt

Anbefales !

Klinikk: Akademikliniken Oslo AS Skrevet

Etter en neseoperasjon hos en annen kirurg, endte jeg opp med en del ujevnheter i både ben og brusk, som ble mer og mer fremtredende med årene. Til slutt følte jeg at jeg måtte gjøre noe med dette, det var jo umulig å ikke legge merke til det da jeg så meg i speilet. Det å skulle gå tilbake til den opprinnelige kirurgen var utelukket, jeg hadde mistet all tillit til han. Så jeg begynte å lete etter en annen kirurg. Valget falt til slutt på Dr. Bjørn Tvedt hos Akademikliniken. Og jeg kunne virkelig ikke gjort et bedre valg. Nå har jeg en fin, jevn og rett nese, som ser helt naturlig ut. Jeg er kjempefornøyd med resultatet.

Brystløft

Klinikk: Akademikliniken Oslo AS Skrevet

Etter å ha vært plaget med slappe bryster i flere år, fikk utført et brystløft hos akademikliniken. Etter jeg hørt om Bjørn J.tvedt

Jeg hadde gått og tenkt på å ta et brystløft i flere år. Det at jeg nå endelig har fått gjort det, gjør meg veldig glad

Resultatet ser veldig bra ut, og kirurgen, anestesilegen og resten av teamet der var superhyggelige og fikk meg til å føle meg veldig trygg. Utrolig glad og fornøyd.

En bedre hverdag! Proff kirurg!

Klinikk: Akademikliniken Oslo AS Skrevet

Jeg er en kvinne på 54 år som som ble ønsket velkommen til pensjonistgruppen av en i 70 årene. « vi eldre må holde sammen». Dette var resultatet av sykdom, et hardt liv og dårlige gener. Et av mange..
Trener regelmessig, men det hjalp ikke på synet som møtte meg i speilet hver morgen. Bestemte meg så etter lang tenkepause å ta affære, og kontaktet Akademiklinikken. Fikk time hos Bjørn og fortalte at jeg ønsket å se ut som jeg som den biologiske alder jeg har. Nemlig 50+. Tiltak som ble utført var facelift, coroton peeling mm.
Tiden etter operasjonen var tøff, men gikk mye bedre enn ventet. Jentene ved klinikken var kjempehyggelige, og Bjørn var super til å følge opp! Jeg følte meg i trygge hender og godt ivaretatt. Jeg fikk også overraskende mye bedre resultat en jeg hadde våget å drømme om. Det er riktig deilig å se ut som 50+ !!

High definition lipo

Klinikk: Akademikliniken Oslo AS Skrevet

Jeg har gjennomført high defintion lipo som ble utført av Bjørn Tvedt. Jeg er veldig fornøyd med hele prosessen, føltes veldig trygt og profesjonelt hele veien. Jeg hadde ingen erfaring med plastisk kirurgi klinikker, så jeg ble veldig positivt overrasket da jeg gikk inn døren til operasjonsavdelingen. Trodde ikke det skulle se ut som et fancy sykehus og at det var så mange dyktige folk som skulle ta del i min operasjon. God oppfølging av dyktige og hyggelige folk.

Grunnen til at jeg valgte å gjøre denne operasjonen var at jeg hadde fett på mage og nedre del fra rygg som resultat av overvekten da jeg var yngre. Jeg hadde levd med dette i lang tid og bestemte meg for å gjøre noe med det siden jeg i dag har en sporty livsstil og ellers slank.

Resultatet ble overraskende bra og gleder meg til å leve resten av livet uten å irritere meg over fortiden min som før operasjonen var godt synlig på mage og rygg.

Anbefaler andre i min situasjon å gjøre det samme.

Bjørn Tvedt er svært dyktig og jeg tvilte aldri på hans evne til å få til et godt resultat. Jeg merket med en gang at jeg ikke trengte å gi noen føringer, og lot han få fritt spillerom.
Sjeldent jeg møter folk med samme yrkesstolthet som Bjørn.

Alt i alt er jeg veldig fornøyd!

De som skriker høyest i media er ikke alltid..

Klinikk: Akademikliniken Oslo AS Skrevet

Gjorde den research'n jeg kunne før jeg til slutt valgte Bjørn hos Akademiklinikken. Ikke akkurat lett å vite hvem som er en dyktig kirurg eller ikke. Konsultasjonen gikk veldig bra, opplevde å bli godt ivaretatt og vi ble enige om hva som skulle gjøres.

Problemet startet like før operasjonen da det skulle bli tegnet opp. Det vi snakket om tidligere var glemt og jeg ble stresset i det jeg tok det opp. Resultatet til slutt var dessverre for min del utenfor det som var ønsket. Dette skjedde ved to operasjoner. Virkelig helt unødvendig og bekymringsverdig at kirurg tar fatt på noe som ikke er snakket om eller ønsket på forhånd. Vil også nevne at arret ble veldig stygt og sjenerende i forhold til type operasjon. Begge disse tingene har andre tatt opp og.

Ble heldigvis løst et annet sted, men må leve med et stygt arr og litt skjelving