Christian Busch

Plastikkirurg

Plastikkirurgi

Autorisasjon (1998)

Plastikkirurg1 AS Telefonnummer55 99 11 0055 99 11 ...
Sandslimarka 61-63 5254 Sandsli
Christian Busch er plastikkirurg i Bergen

Siste vurderinger av Christian Busch

Dyktig og tilgjengelig

Klinikk: Aleris Sykehus Marken Skrevet

Han har utført hofte- seteplastikk på meg, og armplastikk står for tur. Jeg opplevde tilstedeværelse, imøtekommenhet og forståelse på konsultasjonen. På operasjonsdagen opplevde jeg det samme, til tross for forsinkelser, og resultatet var strålende vellykket! :-) Har jeg i ettertid lurt på noe, har jeg fått rask tilbakemelding fra han. Jeg kan ikke få fullrost dr Busch nok, og er ikke det minste bekymret for neste operasjon! Om alle kirurger hadde vært som han.

Dyktig og presis- Veldig fornøyd med kosmetiske behandlinger

Klinikk: Aleris Sykehus Marken Skrevet

Har besøkt Christian Busch flere ganger for Botox og Restylane. Han er veldig nøye og respekterer ens fysiognomi: resultatet er veldig naturlig, ingen "Hollywood babe-effekt".

Ingen god opplevelse

Klinikk: Aleris Sykehus Marken Skrevet

Lite imøtekommende fyr. Vart vinket inn på kontoret da han var klar(han måtte lønsje langt inn i min tid satt av til time). Da jeg kom inn gikk han rett på sak med fire korte spørsmål, før jeg plutselig skulle kle av meg oventil. Følte meg hverken komfortabel, trygg eller ivaretatt. Såg kjapt på "problemene", ba meg kle meg og avviste mitt ønske om operasjon kjapt og brutalt. "Flere spørsmål? Nei, ikke det? Da var det alt!" Plutselig var 60 sekunder med konsultasjon over - og jeg stod der med den vissheten om at han her, han skal jeg aldri oppsøke igjen.

Den beste

Klinikk: Aleris Sykehus Marken Skrevet

En veldig flink og dyktig lege! Har vært hos han 4 ganger for injeksjonsbehandling (restylane+ botox).
Er super fornøyd!

dyktig og pålitelig kirurg.

Klinikk: Aleris Sykehus Marken Skrevet

Meget god kirurg. Gir ærlige tilbakemeldinger . Praktfulle resultater og tar pasientene sine på alvor.
Svær fornøyd med Christian og teamet hans.
Føler meg trygg som pasient hos han.
Totalt 3 operasjoner tatt av Busch.