Eugen Eide

Generell kirurg og ortopedisk kirurg

• Generell kirurgi
  • Ortopedisk kirurgi
  • Ortopedisk kirurgi (gren)

Autorisasjon (1991)

Volvat Stokkan Telefonnummer73 87 39 0073 87 39 ...
Fjordgt. 68 7010 Trondheim

Siste vurderinger av Eugen Eide

Rolig å behagelig mann

Klinikk: Volvat Stokkan Skrevet

Mann 56år, jeg hadde hatt store ! skuldersmerter å svært dårlig bevegelighet i flere år, gikk på sterk smertelindring daglig, jeg klarte knapt å såpe meg inn i dusjen lenger.
Jeg hadde da vært inn å ut av sykehus mange ganger ilpt av 2år uten å få hjelp, til slutt kom min fastleges henvisninger til sykehuset bare i retur når han henviste, fastlegen min begynte nå å bli fortvilt over manglende helsehjelp å henviste meg da til Volvat Stokkan i Trheim.
Der fikk jeg time ilpt av få dager, kom da til Eugen Eide (takk å pris for det ! ) han brukte få minutter på å undersøke meg å sa da plutselig bare "når ønsker du operasjon, her skulle det ha vært gjort noe for lenge siden", jeg svarte da att jeg ønsker det gjort så raskt som mulig.
Det endte opp med operasjon i ene skulderen ilpt av få dager og den andre 14dg senere, jeg gikk fra å være tilnærmet invalid til å få 100% smertefrie skuldre.
Tusen takk til Eugen Eide/Volvat Stokkan.

En lege som kan sitt yrke.

Klinikk: Teres Stokkan Skrevet

Jeg kom til Eugen Eide etter å ha blitt operert 2 ganger på St.Olavs.
2 misslykkede operasjoner der.

Det første han sa når han så håndleddet mitt: Det her skulle jeg gjort mye bedre.

Å det gjorde han. Etter at han opererte meg så har jeg en hånd som virker og en tommel jeg kan bruke. Meget takknemelig at jeg fikk kommet til han.