Faranak Asadi

Øyelege

Øyesykdommer

Autorisasjon (1994)

Lørenskog øyeklinikk Telefonnummer63 89 07 9063 89 07 ...
Skårersletta 18 1473 Lørenskog
Faranak Asadi er øyelege i Lørenskog

Siste vurderinger av Faranak Asadi

Jeg ble ikke forstått

Klinikk: Lørenskog øyeklinikk Skrevet

Ved første inntrykk virker hun grei nok, men har man mange spørsmål virker hun etterhvert nedlatende og himlet nesten med øynene da jeg hadde mye jeg lurte på. Hun har skrevet feilopplisninger om tidligere inngrep, som tilsier at hun ikke var interessert i det som jeg har snakket om. Jeg følte meg overhode ikke forstått. Kan absolutt ikke anbefale hun!

Hører ikke etter

Klinikk: Lørenskog øyeklinikk Skrevet

Opplever en lege som verken lytter til eller ser pasienten. Lite skånsom, lite ydmyk og anbefales ikke.

Vanskelig å kommunisere med

Klinikk: Lørenskog øyeklinikk Skrevet

Dr. Asadi er en dyktig øyelege, og vi føler at vi blir ivaretatt medisinsk, men det er vanskelig å kommunisere med henne. Hun svarer ikke på samme spørsmålet som blir stilt flere ganger, og det er ekstra viktig for oss å få svar på om det er behov for å skifte styrke i glasset eller ikke. Kommunikasjon er viktig, og når den ikke er tilstede, blir det vanskelig å vite hva vi skal gjøre videre med de papirene vi får med oss fra timen.

Lite interesse

Klinikk: Lørenskog øyeklinikk Skrevet

Første og siste gangen jeg besøkte legen idag. Viser ingen interesse og lite kunnskap. Uempatisk og lite serviceinnstilt. Veldig leit å måtte oppleve dette ettersom jeg endelig fikk time etter to måneder.

Øyelokk oprasjon

Klinikk: Lørenskog øyeklinikk Skrevet

Kjempebra, alt helt topp, anbefales-
Her var det rask time for kontroll, ny time kjapt for behandling. God meget god oppfølging. Med utfylledende skriv om hvordan du skulle følge opp selv. Det får de ikke andre steder. ( har flere bekjente som ikke fikk annet beskjed at de skulle ta det rolig i tre dager. Og det var på de såkalte beste steder) Her fikk man beskjed om hvordan forbrede seg før og etter. Helt topp.