Faranak Asadi

Øyelege

Øyesykdommer

Autorisasjon (1994)

Lørenskog øyeklinikk Telefonnummer63 89 07 9063 89 07 ...
Skårersletta 18 1473 Lørenskog
Faranak Asadi er øyelege i Lørenskog

Siste vurderinger av Faranak Asadi

Sjokkerende oppførsel

Kort
Uhøflig
Arrogant
Uengasjert
Skulle til vurdering, ble tatt inn, satt meg ned, hun så på meg i 2 sekunder, snudde seg og sa bare, "ingen indikasjon du kan gå". Forsøkte å stille et spørsmål og hun avbrøt meg midt i setningen, mens hun satt med ryggen mot meg "ingen indikasjon, du kan gå". Var inne i maks 30 sekunder før jeg følte jeg ble kastet ut!

Burde pensjonere seg.

Klinikk: Lørenskog øyeklinikk Skrevet

Har vært hos Asadi 3 ganger. Hun er heilt uinteressert i pasientene sine, alt hun sier er: Kom inn, vent her, veldig fint, sess om 1 år, ha det bra.
Jobber hun på akkord?

God og trygg behandling

Klinikk: Lørenskog øyeklinikk Skrevet

Fikk gjennomført øyelokkoperasjon. Kort ventetid og utfyllende skriftlig info om selve operasjonen. Godt fornøyd med resultatet.

Dårlig opplevelse

Utålmodig
Uhøflig
Arrogant
Faglig svak og uengasjert i deg som pasient

Man blir møtt av en lege som
1. Ikke vil høre på din sykehistorie, begynner å ta trykkmålinger etc som ikke er grunn til at du er der. Tar forhastet beslutninger, pga dårlig tid og flere dobbelbooket pasienter.
2. Blir fort irritert hvis man ber om en begrunnelse og viser til at hun ikke har tid. Oppfører seg rett og slett uprofessionelt.
3. Snakker nedlatende og får en til å føle seg liten som pasient.

Lite imponert

Klinikk: Lørenskog øyeklinikk Skrevet

Veldig dårlig på kommunikasjon, sa svært lite på legetimen i forkant og under operasjonen. La ikke inn resept på salve det stod jeg skulle få, selv etter å ha etterspurt måtte jeg dra på legevakten for å få resept, slik at jeg fikk fulgt klinikkens anbefaling om sårstellet. Når jeg skulle ta stingene sa hun ingen ting om hun syntes resultatet var bra eller ikke. Følte meg som en kasteball. Derimot de i resepsjonen var hyggelige og skjønte problematikken jeg kom med. De ga meg tips, som ikke førte ann hos legen.