Faranak Asadi

Lørenskog øyeklinikk

Øyesykdommer

1994

Lørenskog øyeklinikk Telefonnummer63 89 07 9063 89 07 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skårersletta 18 1473 Lørenskog
Faranak Asadi er øyelege i Lørenskog

Siste vurderinger av Faranak Asadi

Øyelokk oprasjon

Klinikk: Lørenskog øyeklinikk Skrevet

Kjempebra, alt helt topp, anbefales-
Her var det rask time for kontroll, ny time kjapt for behandling. God meget god oppfølging. Med utfylledende skriv om hvordan du skulle følge opp selv. Det får de ikke andre steder. ( har flere bekjente som ikke fikk annet beskjed at de skulle ta det rolig i tre dager. Og det var på de såkalte beste steder) Her fikk man beskjed om hvordan forbrede seg før og etter. Helt topp.

Kjempeflink

Klinikk: Lørenskog øyeklinikk Skrevet

Hadde en løftning av øyebryn hos henne, meget bra utført og en behagelig person.
Intet å utsette på henne.

Helt Okay lege !

Klinikk: Lørenskog øyeklinikk Skrevet

Rask og effektiv noe som passer meg. Var hos henne for 8 år siden og var like fornøyd da som nå. Anbefales.

Helt all right

Klinikk: Lørenskog øyeklinikk Skrevet

Undersøkelsen startet i rett tid og ble ferdig etter akkurat den tiden som var antydet i innkallingen. Undersøkelsen ble gjennomført rolig og uten stress eller masing. De som utførte undersøkelsen var av utenlandsk bakgrunn men jeg hadde ingen språkvansker av den grunn. Greie svar på mine spørsmål.

Anbefales på det varmeste

Klinikk: Lørenskog øyeklinikk Skrevet

Grundige, samvittighetsfull, empatisk. Interessert. Har vært pasient hos henne i 15 år. Håper jeg slipper å bytte. Klinikken har grei, sentral beliggenhet. Gode parkeringsmuligheter.