Faranak Asadi

Øyelege

Øyesykdommer

Autorisasjon (1994)

Lørenskog øyeklinikk Telefonnummer63 89 07 9063 89 07 ...
Skårersletta 18 1473 Lørenskog
Faranak Asadi er øyelege i Lørenskog

Siste vurderinger av Faranak Asadi

Øyelokkkirurgi

Klinikk: Lørenskog øyeklinikk Skrevet

Veldig fornøyd - raskt og effektivt. Fikk god informasjon gjennom et skriv og følte meg godt ivaretatt.

Sjokkerende oppførsel.

Klinikk: Lørenskog øyeklinikk Skrevet

Jeg hadde fått innvilget øyelokksplastikk pga. tunge øyelokk. Hun ga meg time for når det skulle skje, og var kort i ordbruken. Jeg spurte om jeg kunne få litt informasjon om inngrepet. Hun sa at det gjaldt ikke liv og død. "Jeg skal fjerne dette", sa hun, og kom bort til meg og kløp i den overflødige huden i øyelokket. Så var konsultasjonen over.
Jeg ble sjokkert. Tenkte at jeg må ha mer informasjon, og gikk i resepsjonsluken og spurte om det var noen andre som kunne gi meg mer informasjon om inngrepet. De ble borte et øyeblikk, og kom tilbake og sa at jeg kunne gå inn til Asadi igjen. Hun ga ikke noe særlig informasjon. Hun sa bare veldig sakte: "Som sagt, det gjelder ikke liv og død". Jeg var sjokkert over å bli møtt slik. Har selv arbeidet hele livet som sykepleier. Etter dette kontaktet jeg annen klinikk og fikk fantastisk mottakelse, informasjon og profesjonell behandling.
Fastleger må ikke henvise til denne øyelegen.

Uinteressert lege det var vanskelig å kommunisere med

Klinikk: Lørenskog øyeklinikk Skrevet

Min 6 år gamle sønn var hos denne legen for en øyeundersøkelse. Hun hilste ikke, spurte ikke hvorfor vi var der, forklarte ikke hva som skulle skje, men satt han rett ned ved en maskin for undersøkelse. Deretter legger hun han bakover og tar dråper i øynene hans uten å si ifra hva som skal skje og ber han skjerpe seg når han blir redd. Vi begge satt igjen med en vond følelse etter denne timen. Det er veldig vanskelig å forstå hva hun sier, så kommunikasjonen var krevende og hun virket irritert når jeg måtte spørre flere ganger for å forstå. Vi kommer aldri tilbake til denne legen.

verste øyeundersøkelse noensinne og kommunikasjon med lege

Klinikk: Lørenskog øyeklinikk Skrevet

Lege helt uinteressert for pasient.
ingen empati og ingen lyst til å lytte til pasienten. Jeg fikk ikke svar på spørsmålene jeg stilte. ingen forklaring på den foreskrevne behandlingen. Fikk ikke vite hva er diagnose. Mangel på respekt og mangel på kunnskap.
Anbefales ikke!!!!!!!!! Kastet bort tid og penger!!! fikk inntrykk at hun er ikke en lege

God lege, men kan bli bedre

Klinikk: Lørenskog øyeklinikk Skrevet

Jeg føler at hun kan faget sitt og er dyktig til det, men det er noen få områder hun kan bli mye bedre.

Da jeg først møtte henne snakket hun monotont utent noen følelser eller bry. Hånd hilsen føltes ut som jeg tok imot gele.

Hun sa at jeg trengte briller, men jeg kunne ikke forstå at jeg TRENGTE briller. Dette skjer når en lege ikke bryr seg nok til å snakke med følelser eller bry. Så klart er det ikke hennes feil at synet mitt ble dårligere, men samtidig kunne hun ha lagt press på at jeg måtte kjøpe briller for å bevare synet.

Jeg får feil resept halve tiden. Jeg skal ha blå resept, men halve tiden får jeg vanlig resept og må betale for medisin til kronisk sykdom.

Jeg ønsker henne alt det beste for hun er flink når hun prøver.