Frank F Steinbach

Frank F Steinbach er plastikkirurg i Oslo

1 vurdering
1 vurdering

Siste vurderinger av Frank F Steinbach

Fantastisk flink og profesjonell doktor.

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Dr. Frank Steinbach får 10 av 10 poeng.
Han er så behagelig, blid,og profesjonell. Fikk en stor følelse av å være i trygge hender allerede på konsultasjonen. Han lytter på dine ønsker og tar seg god tid. Forklarer på en måte som er lett forståelig samtidig som du skjønner at han har stor faglig dyktighet. Operasjonen gikk supert, og smertene er minimale. Han gir til og med ut visittkort så man kan kontakte han på privaten etter operasjon dersom det er noe. Han bryr seg virkelig om sine pasienter. Vil absolutt bruke han ved en evt. senere operasjon. Sykepleierne på Volvat = engler.

Behagelig rolig og profesjonell

Klinikk: Volvat Oslo - Majorstuen Skrevet

Jeg syntes dr Steinbakk var hyggelig _ grundig; og var flink til å informere om hva jeg skulle igjennom for å få resultatet jeg ønsket : han hadde en spesiell behagelig og rolig og profesjonell så jeg følte meg helt trygg for at det skulle gå fort å greit og det gjorde jeg også; komuniserete godt , jeg liker konstruktiv kritikk og gir det gjerne ; men det jeg gjorde gikk så fort å greit at jeg kan bare anbefale han ,om jeg hadde vært en langtidspasient så kunne jeg kanskje hatt noe mer å si men jeg syntes han var spesiell rolig og hyggelig så anbefales for alle som trenger å føle de blir tatt vare på og han er veldig flink ,så anbefales👍