Geir Slapø

Geir Slapø er nevrolog i Oslo

Siste vurderinger av Geir Slapø

Investert

Klinikk: Magnat Medisinske Senter Skrevet

Jeg har fått behandling av Slapø jevnlig i 4 år og er veldig fornøyd. Han er profesjonell, men også veldig omsorg og investert

Bør unngås ved MS diagnose

Klinikk: Magnat Medisinske Senter Skrevet

Har hatt oppfølging og fått MS diagnose. Denne legen gir ingen oppfølging eller bistand ift videre behandling enn å skrive ut årlig medisiner / kontroll. Har nå på eget initiativ kommet under behandling ved sykehus og opplever en helt annen personlig oppfølging.

Hva er poenget med å gå til denne legen?

Klinikk: Oslo Nevroklinikk Skrevet

Jeg opplevde som pasient å bli hentet 10-15 minutter for sent til hver time, der Slapø brukte den resterende tid av min time på å lese seg opp på min journal. Han virket svært lite intressert i å høre på hva jeg hadde å si og fremstod som nedlatende. Når jeg prøvde å få svar på viktige spørsmål vedr. min behandling kunne det gå uker før jeg fikk tilbakemelding. Så hvorfor skal en benytte denne legen?

Meget god nevrolog

Klinikk: Oslo Nevroklinikk Skrevet

Faglig dyktig, lyttende, empatisk. Har stor tillitt til denne legen. Opptatt av at jeg skal fungere så godt som mulig i hverdagen. Stoler på at jeg kan justere medisinbruken selv, etter dagsform og belastning. Anbefales på det varmeste.

Svært behagelig , lyttende og imøtekommende!

Klinikk: Oslo Nevroklinikk Skrevet

Dette var et særdeles positivt besøk! Vi fikk 3 månder ventetid , men ble oppringt mye tidligere for en avbestilt time dagen etter!
Tidlig på formiddagen dar vi avgårde I solskinnet!

Far på 85 har kraftig redusert bevegelighet og mangler både balanse , kraft og har lite signaler til kroppsdeler .
Dette gjør han veldig sen.

Vi venter ikke lenge , å blir veldig gått mottatt !
Alle tre får være med inn til legen , uten problemer.
Veldig positivt.

legen er en god lytter og forstår problemet ganske tidlig , etter noen spesielle metoder med både autonome og motoriske bevegelser.

Dette var helt smertefritt , enkelt og behagelig besøk.
Alle tre fikk et psykisk løft , og et nytt håp om at det kunne bedres!

Tusen takk fra pasient og pårørende!