Haris Mesic

Haris Mesic er plastikkirurg i Oslo

Siste vurderinger av Haris Mesic

Uproffesjonell

Klinikk: Oslo Privatklinikk AS Skrevet

Skulle dit for å ta lipødemoperasjon. Fikk mail med info bare 2 dager før operasjonen og da var prisen per operasjon 10.000kr mer enn avtalt. Bakgrunnen til prishevingen fikk jeg forklart med at jeg løy, for det om jeg hadde det skriftelig. Jeg mistenkte at det kom til å øke i pris da jeg under konsultasjonen fortalte at jeg hadde vært på konsultasjon hos andre leger og Mesic var ganske nysjerrig på hva de andre klinikkene kostet. Tenkte likevel at det ikke ville bli et problem da jeg hadde dokumentasjon på avtalt pris.
Mye mulig han er en dyktig kirurg, men personlig vil jeg aldri ligge på hans operasjonsbord.

Veldig kunnskapsrik, tålmodig og hyggelig

Klinikk: Oslo Privatklinikk AS Skrevet

Besøkte dr mesic mandag 26.07 for en konsultasjon etter en tidligere mislykket operasjon og stor skade. Har vært hos fler kirurger, men denne kirurgen virket veldig godt opplyst og kunnskapsrik, samtidig som han var ydmyk og tok seg god tid til å prate. Utifra tidligere anbefalinger ifra andre, og etter dette møtet, hvis jeg skal få utført noe, vil jeg definitivt føle meg trygg på denne legen og han utstrålte en stor lidenskap og stolthet for hans yrke.