Ivan Pavlovic

Plastikkirurg

Plastikkirurgi

Autorisasjon (2007)

Aleris Solsiden Trondheim Telefonnummer73 87 20 0073 87 20 ...
Innherredsveien 7D 7014 Trondheim
Ivan Pavlovic er plastikkirurg i Trondheim

Siste vurderinger av Ivan Pavlovic

Ubehagelig

Klinikk: Aleris Solsiden Trondheim Skrevet

Var på konsultasjon for fettsuging. Ivan gjentok flere ganger at dette var «fort gjort, inn og ut, enkel prosedyre». Føle det hele ble veldig generalisert og jeg satt igjen med en skikkelig ubehagelig følelse av å hverken bli sett eller iavertatt. Fremsto veldig høy på seg selv, og svarte ikke skikkelig på mine spørsmål. Tok seg ikke tid til å lytte til mine ønsker. 0/10

Ivaretatt

Klinikk: Aleris Solsiden Trondheim Skrevet

Fikk utført full facelift den 26.mai 2021. Panne, ansikt og halsløft.
Følte meg helt maltraktert etter en uke... er en veldig utålmodig person
🤣
Sakte men sikkert gikk det seg til men det ​er fortsatt bare 5 uker siden inngrepet så jeg har fortsatt en lang veg å gå.
Han hadde ikke hatt denne jobben om han ikke var dyktig.
Mange drar til utlandet for å å få utført dette men for meg var det viktig å få dette utført her hjemme i nærheten av sykehuset og kirurgen. Har hørt en del skrekkhistorier over å velge kirurgi utenfor landets grenser...
Jeg er snart 60 og ønsket ikke noe "ungpikeutseende". Har ikke fått en eneste kommentar på endring av utseende og det er vel et godt tegn på at alt ser helt naturlig ut. 🌹

Skjønneste frodigste bryster

Klinikk: Aleris Solsiden Trondheim Skrevet

Jeg var i alt til 3 forskjellige leger på konsultasjon her i Trondheim. Jeg valgte først å dra til en kvinnelig lege, la fort merke til at vi ikke så den samme visjonen av hvordan bryster skulle se ut. Og av annen mannelig lege som fikk meg til grøsse over besøket. SÅ valgte jeg Ivan Pavlovic som min kirurg. Er en eksepsjonell dyktig lege. Ønsket var at brystene skulle se så naturlig som mulig ut. Jeg anbefaler han på det meste!! Husk det er grunnleggende å bli tatt på alvor, viktig å si hva man vil og ønsker, så man blir lyttet til!

Helt forferdelig

Klinikk: Aleris Solsiden Trondheim Skrevet

Ubehagelig stresset kirurg, tar seg ikke tid til å lytte til pasienten. Var hos han for å ta silikon i brystene. Både prosessen og resultatet var helt forferdelig. Anbefales ikke!!!

Ikke operer nesen her.

Klinikk: Aleris Solsiden Trondheim Skrevet

Advarer sterkt mot å operere nesen hos Ivan. Jeg prøvde å uttrykke hva jeg ville ha gjort og han avbrøt meg med "jeg skjønner hva du vil" rett før operasjon. Han brydde seg ikke om mine ønsker. Det var for sent å avbestille om jeg ville ha pengene tilbake, så jeg tok sjansen. Nå har jeg pusteproblemer som han nekter for at er hans feil. Nesen er overhodet ikke slik jeg ville ha den heller, estetisk sett. Vær så snill å gå til noen andre om du skal operere nesen. Ikke til å stole på!