Ivan Pavlovic

Plastikkirurg

Plastikkirurgi

Autorisasjon (2007)

Aleris Solsiden Trondheim Telefonnummer73 87 20 0073 87 20 ...
Innherredsveien 7D 7014 Trondheim
Ivan Pavlovic er plastikkirurg i Trondheim

Siste vurderinger av Ivan Pavlovic

Fantastisk!

Klinikk: Aleris Solsiden Trondheim Skrevet

Fikk utført brystforstørrelse hos Ivan. Hele prosessene var veldig bra. Hyggelig og informerende konsultasjon. Jeg ble møtt av hyggelige og dyktige sykepleiere på operasjonsdagen. Resultatet ble helt fantastisk. Jeg vil anbefale Ivan og Aleris til alle jeg kjenner.

Trygt og profesjonelt

Klinikk: Aleris Solsiden Trondheim Skrevet

Foretok brystreduksjon 15/3. Det ser meget bra ut (foreløpig) og plastikk-kirurgen har redusert størrelse etter ønske.

Profesjonelt ivaretatt og særdeles hyggelig intensivsykepleier (Heidi)

Håper (og tror) at jeg blir meget fornøyd etter noen uker med rekonvalesens.

Anbefales IKKE

Klinikk: Aleris Solsiden Trondheim Skrevet

Min mor har vært hos Ivan for å fjerne gamle brystinnlegg og kapsling, men han anbefalte henne å ikke gjøre det da hun ikke ville bli fornøyd med resultatet. Han foreslo å ta ut, og sette inn eget fett. Hun er en kvinne på 160cm og 48kg.

Dette skulle han ha 62.000kr for, så det ble uaktuelt. Etter en tid, ble smertene såpass store at hun ikke hadde valg og måtte få dem fjernet. Ivan anbefalte da å sette inn nye brystinnlegg; hun beskriver ham som "veldig overtalende og pågående". Det endte med en time for operasjon.

Etter å ha intatt diverse piller før operasjonen, kom han med papirer som hun skulle skrive under på. Hun hadde altså ingen anelse hva hun sa ja til, men papirene ble underskrevet i tillit til legen.

Etter hun ble sendt hjem ble hun veldig kvalm og begynte å spy, etter et år måtte hun tilbake på grunn av kapsling. På det møtet foreslo han å ta inn nye implantater, som "ikke kapsler like lett". Dette ble uaktuelt med tanke på alle plagene som allerede hadde vært. Hun spurte om han hadde bilder om hvordan resultatet ville bli, han sa han ikke hadde det, til tross for at han alltid tar før-og-etter bilder av arbeidet sitt.

Etter et helt uakseptabelt, vondt resultat hvor muskelfestet hadde trekt seg opp, insisterte hun på en etterkontroll uten at han engang skjønte hvorfor. Han var totalt uinteressert i det makabre resultatet eller å ta bilder.

Når hun spurte hva som går an å gjøre videre var han kynisk og avvisende og sa at "det er ikke noe å gjøre noe med". En tragisk puppehistorie.

Dårlig oppfølging og resultat

Klinikk: Aleris Solsiden Trondheim Skrevet

Har gjennomført plastisk kirurgi hos Ivan. Fikk ikke ordentlig konsultasjon som lovet på Aleris sine hjemmesider, mellom det korte, små stressede første møte og operasjon, man vil jo gjerne tro at legen vet hva han snakker om når han sier det ikke trengs, men resultatet av operasjonen ga ingen visuell endring. Ubehagelig og kort å kommunisere med før og etter operasjonen. Har ikke hørt fra Aleris i det hele tatt siden dagen etter operasjon. 0/0.

Ubehagelig og avvisende

Klinikk: Aleris Solsiden Trondheim Skrevet

Jeg har utført en gynekomasti operasjon hos Ivan. Ved ettertanke skulle jeg snudd i døren når han sa «fram med puppene» til en mannlig pasient med medfødt gynekomasti. Ved første inngrep så ble det tatt for mye kjertelvev, noe som ga er horribelt resultat. Videre fikk jeg en revisjonsoperasjon hos Ivan som ikke ga noen form for visuell endring. Jeg er utrolig misfornøyd med mitt resultat og har ikke fått noen oppfølging eller veiledning. Dette har fått meg til å oppsøke andre plastisk kirurger som ikke vil rydde opp i dette rotet.