Jan Rollheim

Øre-nese-hals-lege

Øre-, nese-, halssykdommer

Autorisasjon (1984)

Sandvika ØNH senter Telefonnummer67 80 47 2067 80 47 ...
Billingstadsletta 19 A 1396 Billingstad
Jan Rollheim er øre-nese-hals-lege i Asker

Siste vurderinger av Jan Rollheim

Fint og tillitsvekkende møte med Sandvika ØNH

Klinikk: Sandvika ØNH senter Skrevet

Ble møtt av hyggelig legesekretær som var rask og effektiv. Sympatisk lege som virket erfaren og kunnskapsrik. Avslappet atmosfære.

Useriøs

Klinikk: Sandvika ØNH senter Skrevet

Tar meg ikke på alvor. Useriøs lege som virker som han ikke liker jobben sin. Irriterende å vente mange måneder på å få hjelp for bare å føle at du ikke er velkommen

Må bare vente

Klinikk: Sandvika ØNH senter Skrevet

Ventetid fra januar til slutten av oktober 2023!
Detter for dårlig! Og ikke minst når man da har bestemt seg for at man må ha høreapparat og at man da «bare» venter på at Audiografen skal få tid. Alle tester er tatt.
Går ikke an.

Dyktig lege og god service

Klinikk: Sandvika ØNH senter Skrevet

Rollheim er dyktig, imøtekommende og grundig. Jeg følte meg godt ivaretatt og fikk hjelp for det jeg kom for og mer enn det. God instruksjon for bruk av hjemmeapparat. Legen har respekt for andres tid og henter deg inn på tid! Svært fornøyd med dette legekontoret og ikke minst legen. God service i luken.

Overflatisk og lite grundig

Klinikk: Sandvika ØNH senter Skrevet

Jeg har vært hos ham et par ganger pga dårlig hørsel og tinnitus og føler at jeg får "standardbehandlingen" uten at de tar mine problemstillinger seriøst.
Jeg har tinnitus, men de (han og hans audiograf) snakker om at det ikke er mulig å gjøre noe og at det å tenke positivt nok er det beste.

Når jeg er hos audigrafen får jeg samme dårlige oppfølging. Jeg har inntrykk at at jeg får minimumsbehandling. Jeg har fått mast meg til å teste to alternative høreapparat, men jeg må levere inn det ene for å få testet det andre, slik at sammenligningen derfor blir vanskelig. Når jeg spør hvorfor hun har valgt de apparatene jeg har fått får jeg svada-svar og når hun skal vise meg disse så sier hun bare at "det ligger en bruksanvisning i pakken". Jeg er glad jeg er glad i å sette meg inn i teknologien selv, ellers hadde jeg vært ute og kjøre. Jeg har i dag tatt kontakt med høreapparat-leverandøren for å finne en ny og mer kundeorientert audiograf/ØNH-lege.