Sandvika ØNH senter

Telefonnummer67 80 47 2067 80 47 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Rådm. Halmrastvei 4 1337 Sandvika

Siste vurderinger av Sandvika ØNH senter

Lite omtenksom og gammeldags holdning

Lege: Jan Rollheim Skrevet

Er andre gang jeg har vært hos denne legen, og aldri igjen. Han brydde seg lite om å finne en løsning på "helseproblemet" og stod fast ved en gammeldags og egoistisk holdning. Han mente at alt han sa var rett ettersom han var så "erfaren lege" og det ikke fantes andre leger som kunne gjøre problemet bedre, og anbefalte meg derfor å bli avhengig av et legemiddel.

Håpløs

Lege: Jan Rollheim Skrevet

Trodde jeg tok feil etter første gangs konsultasjon. Men dessverre, førsteinntrykket var helt riktig. Det eneste han hadde å forslå for mine plager, var "sett deg rolig ned og tenk gode tanker så kanskje det går over av seg selv." Han hadde et par forslag til, men glemte å henvise meg videre så de endte i ingenting.

Troverdig og respektfull

Lege: Jan Rollheim Skrevet

Jeg har vært hos Dr. Rollheim med et barn med øreproblemer. Jeg føler vi ble godt tatt vare på, tatt på alvor og behandlet med respekt.

Barnet mitt har tidligere blitt skremt av leger, og var veldig skeptisk. Men legen håndterte dette glimrende, og nå lenge etterpå snakker barnet mitt fortsatt om besøket som en hyggelig opplevelse.