Jan Erik Jakobsen

Asker og Bærum øyelegesenter, Synslaser Kirurgi AS - Oslo

Øyesykdommer

1988

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Asker og Bærum øyelegesenter Telefonnummer66 78 56 9066 78 56 ...
Trekanten Knud Askerv 28 B 1383 Asker
Jan Erik Jakobsen er øyelege i Asker og Oslo

Siste vurderinger av Jan Erik Jakobsen

Veldig bra

Klinikk: Asker og Bærum øyelegesenter Skrevet

Jeg følte meg veldig godt ivaretatt og Jakobsen var god til å forklare og beskrive hva som måtte gjøres og hvilke alternativer jeg hadde.
Jeg følte meg helt trygg under operasjon og har fått god oppfølging etterpå.

Dr. Fløtepus

Klinikk: Asker og Bærum øyelegesenter Skrevet

A&B øyelegesenter er et trivelig sted med tidenes hyggeligste resepsjonist, men det er ikke dette jeg kommer for. Har gått til Dr. Jacobsen 3-4 ganger og har ventet nesten et år mellom hver gang jeg får time.

Jeg føler meg ikke tatt på alvor av Dr. Jacobsen og hans store personlighet har ingen plass på legekontoret å gjøre. Han bagatelliserer alvorlige spørsmål og timen må alltid gjennomføres i hu og hast. Lite fintfølende.

Kjempeflink øyelege

Klinikk: Asker og Bærum øyelegesenter Skrevet

Veldig kompetent lege, trivelig med glimt i øyet (sic). Flink til å forklare. Skrev ut en kur som gjorde meg bedre, og meg et bedre behandlingsalternativ enn en tidligere øyelege.

Suveren i sitt fag

Klinikk: Asker og Bærum øyelegesenter Skrevet

Det er flott å gå til en øyenlege som er såpass dyktig. Jeg har også blitt operert for grå stær hos ham i Oslo. Det var meget vellykket.
Jakobsen er blid, sjarmerende og hyggelig - med glimt i øyet. Ufattelig at noen ikke liker ham! Mulig han kan virke litt selvhevdende om man kommer inn på det faglige, men det har ikke plaget meg. Jeg har god kjemi med ham og syns det er hyggelig å komme dit. For da vet jeg at jeg er i de beste hender og blir godt ivaretatt.

Mikrokirugen

Klinikk: Synslaser Kirurgi AS - Oslo Skrevet

Operasjonen bra utført, men hans personlig oppførsel under enhver kritikk. Han mener seg høyt hevet over andre mennnesker. Ønsker hverken svar på spørsmål..