Jan Erik Jakobsen

Asker og Bærum øyelegesenter, Synslaser Kirurgi AS - Oslo

Øyesykdommer

1988

Asker og Bærum øyelegesenter Telefonnummer66 78 56 9066 78 56 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trekanten Knud Askerv 28 B 1383 Asker
Synslaser Kirurgi AS - Oslo Telefonnummer482 02 200482 02 2 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Stortingsgata 30 0161 Oslo
Jan Erik Jakobsen er øyelege i Asker og Oslo

Siste vurderinger av Jan Erik Jakobsen

Dr. Fløtepus

Klinikk: Asker og Bærum øyelegesenter Skrevet

A&B øyelegesenter er et trivelig sted med tidenes hyggeligste resepsjonist, men det er ikke dette jeg kommer for. Har gått til Dr. Jacobsen 3-4 ganger og har ventet nesten et år mellom hver gang jeg får time.

Jeg føler meg ikke tatt på alvor av Dr. Jacobsen og hans store personlighet har ingen plass på legekontoret å gjøre. Han bagatelliserer alvorlige spørsmål og timen må alltid gjennomføres i hu og hast. Lite fintfølende.

Kjempeflink øyelege

Klinikk: Asker og Bærum øyelegesenter Skrevet

Veldig kompetent lege, trivelig med glimt i øyet (sic). Flink til å forklare. Skrev ut en kur som gjorde meg bedre, og meg et bedre behandlingsalternativ enn en tidligere øyelege.

Suveren i sitt fag

Klinikk: Asker og Bærum øyelegesenter Skrevet

Det er flott å gå til en øyenlege som er såpass dyktig. Jeg har også blitt operert for grå stær hos ham i Oslo. Det var meget vellykket.
Jakobsen er blid, sjarmerende og hyggelig - med glimt i øyet. Ufattelig at noen ikke liker ham! Mulig han kan virke litt selvhevdende om man kommer inn på det faglige, men det har ikke plaget meg. Jeg har god kjemi med ham og syns det er hyggelig å komme dit. For da vet jeg at jeg er i de beste hender og blir godt ivaretatt.

Mikrokirugen

Klinikk: Synslaser Kirurgi AS - Oslo Skrevet

Operasjonen bra utført, men hans personlig oppførsel under enhver kritikk. Han mener seg høyt hevet over andre mennnesker. Ønsker hverken svar på spørsmål..

Professjonell til fingerspissene!

Klinikk: Synslaser Kirurgi AS - Oslo Skrevet

Sånn lege vil jeg ha mer av!!!

Tok RLE-operasjon med godt resultat, men spesielt vil jeg trekke frem legen som utførte inngrepet.
Fantastisk personlighet, som ga meg en trygghet jeg vanskelig kan beskrive - serviceinnstilt og med glimt i øyet (sic)...
Kvalitet for hver krone - anbefales på det varmeste 👍🏼👍🏼👍🏼

Pussig det der med forrige innlegg, hvorfor elsker noen å la seg opprøre eller indignere?

Jan Erik er trolig en av Norges dyktigste og mest erfarne øyelege, og jeg vil heller betale for en god fagmann enn dårlig håndverk kombinert med politisk korrekthet.