Johan Bratholm

Johan Bratholm er psykiater i Oslo

Siste vurderinger av Johan Bratholm

Dette var skuffende

Klinikk: Johan Bratholm Skrevet

Det positive med denne behandleren er at han ikke overstyrer meningene dine med sine personlige tolkninger, noe som burde vært en selvfølge men som jeg har opplevd at en annen gjorde. Men det at Bratholm har en streng og hard og tone (i starten?), er noe som er svært ubehagelig og helt unødvendig overfor klienter som faktisk er engstelige. I tillegg krever han at du åpner deg tidlig og virker irritabel om du ikke klarer det. Dette er jo ikke måten å bygge tillit på. Det er også usikkert når, eller om han noensinne kommer til å bli vennligere i omgangstonen. Da er de første ukene, eller månedene, kastet bort på ingenting med toppen 15 min. konsultasjon. Etter min mening er det ikke verdt å gå og vente på at behandleren skal bli grei. Det blir nesten for dumt. Hans medisinkunnskaper imponerte meg heller ikke i stor grad, bl.a. pga. manglende kjennskap til de nyeste medikamentene.

Uinteressert og kald.

Klinikk: Johan Bratholm Skrevet

Anbefales ikke. Legger opp behandlingen rundt medisiner. Behandlingstiden varer i 10-15 minutter der det kun er snakk om medisiner og mer medisiner.

Lyttende og dyktig

Klinikk: Johan Bratholm Skrevet

Har en meget positivt opplevelse av doktor Bratholm. Han er en av de få legene jeg har vært hos som lytter og tar hensyn til det du tar opp, samtidig som han også er god på å ha en dialog der han på en god måte viser sine kunnskaper, bl.a. om virkninger av medisiner.

Vil absolutt anbefale doktor Bratholm dersom du ønsker en lege som ser på det å faktisk hjelpe pasienten som målet, fremfor å snakke vekk eller ned problemet du tar opp slik enkelte leger gjør.

En psykiater som hører på deg

Klinikk: Johan Bratholm Skrevet

Nå vil vel de fleste påstå at en psykiater lytter, men til forskjell fra andre opplevde jeg at Dr Bratholm lyttet og forsto for å bedre bli kjent med meg og det jeg trengte hjelp til.
Her var det inget skjemadiktatur som først måtte følges for at han skulle skjønne hva som var problemet.
Voksen kar, kan oppleves som litt "streng" i starten, men har god humoristisk sans.
Bare tør og åpne deg og vær trygg på at han er der for å hjelpe deg.
Anbefales!