Jolanta V. Vingen

Nevrolog

• Klinisk nevrofysiologi
  • Nevrologi

Autorisasjon (2001)

Sandvika Nevrosenter AS Telefonnummer67 52 20 8067 52 20 ...
Sandviksveien 178 1337 Sandvika
Jolanta V. Vingen er nevrolog i Bærum

Siste vurderinger av Jolanta V. Vingen

Flink nevrolog

Klinikk: Sandvika Nevrosenter AS Skrevet

Flink nevrolog, forklarte godt hva som skulle skje. Følte meg godt ivaretatt, og fikk god utgreiing på hva som måtte skje videre. Tommel opp🙂👍🏻

Hyggelig og informativ

Klinikk: Sandvika Nevrosenter AS Skrevet

Gruet meg veldig til undersøkelse, spesielt siden jeg leste at andre hadde dårlig erfaring med henne. Jeg ble positivt ovverasket, hun var hyggelig og forståelsesfull. Hun forklarte godt underveis i undersøkelsen hva som skulle skje, og fulgte meg opp mhp hvordan jeg hadde det. Følte meg trygg.

Styr unna!

Klinikk: Sandvika Nevrosenter AS Skrevet

Dette er den verste legetimen jeg noen gang har vært på. Ikke forberedt og hadde lite kjennskap til skaden. Lav faglig kompetanse. Hun er på ingen måte imøtekommende. Helt sjokkert over at man kan behandler andre mennesker med så lite respekt og høflighet. Hun var sur, nedlatende og frekk. Det var også en del språkproblemer. To ganger (i løpet av legetimen) ble jeg bedt om å komme meg ut av timen da hun hadde andre pasienter i kø, dette til tross for at legetimen ikke var ferdig. Ingen medmenneskelighet eller empati. Hun ble åpenbart irritert da jeg stilte spørsmål rundt diagnosen. Anbefales ikke.

Spesiell opplevelse

Klinikk: Sandvika Nevrosenter AS Skrevet

Etter dårlig opplevelse på Sandvika Nevrosenter ga jeg beskjed om at jeg ikke ville ha noen nye timer eller oppfølging derfra.
Ble likevel oppringt og kontaktet mer enn fem ganger, og jeg opplevde ikke at hun og andre ved SN respekterte at jeg ikke ønsket å dele videre opplysninger eller ta prøver på nytt. Virker som de bare vil tjene penger, og at pasientbehandling er nederst på listen.

Veldig ubehagelig pasientopplevelse

Klinikk: Sandvika Nevrosenter AS Skrevet

Om hun er faglig dyktig vet jeg ikke, men hun er i alle fall utrolig dårlig på pasientbehandling. Fra det øyeblikket jeg kom inn på behandlingsrommet opplevde jeg henne som arrogant, nebbete og nedlatende. Hun snakket til meg i en på kanten til frekk tone i selv de enkleste beskjeder, og svarte uinteressert og lite forståelig på mine spørsmål. I selve behandlingen oppleves hun brå, lite informativ og uoppmerksom på mine signaler. Hos andre behandlere er jeg vant med at de informerer og inkluderer meg i hva som er neste steg for å trygge meg som pasient. Til tross for at behandlingen var mer ubehagelig enn det jeg mener den hadde behøvd å være så var ikke det det verste med denne opplevelsen. Det var nemlig måten hun sånn generelt snakket til og oppførte seg mot meg på. Kanskje hadde hun en dårlig dag privat, men det skal ikke gå ut over pasienten som er der i en sårbar situasjon og forventer å bli møtt med profesjonalitet og medmenneskelighet. Det minste jeg forventer er å bli snakket til på en ordentlig måte.