Kathrin Sørensen Sneve

Teres Stokkan

• Generell kirurgi
  • Plastikkirurgi

1997

Teres Stokkan Telefonnummer73 87 39 0073 87 39 ...
Fjordgata 68 7010 Trondheim

Siste vurderinger av Kathrin Sørensen Sneve

Uprofesjonell dame

Klinikk: Teres Stokkan Skrevet

Jeg anbefaler ikke å gå til til henne om du sliter psykisk, når du sliter med anoreksia å forteller tydelig til henne at min vekt er noe jeg ikke vil vite ettersom dette var noe som fikk meg frisk av å ikke vite.
når jeg våkner fra operasjonen å det første jeg møter er sneve som forteller meg at jeg er pillemisbruker pågrunn av smertestillende jeg gikk på nå jeg ble FEILoperert første gang! Rett før hun går ut, går hun imot meg, forteller vekten jeg hadde, å går ut. Syns det er forferdelig uprofesjonelt, å rett og slett farlig i min situasjon. Ambefales ikke, å skulle fått kraftig smekk for det hun gjorde imot meg.

Meget dyktig kirurg

Klinikk: Teres Stokkan Skrevet

Dr. Sneve er profesjonell til fingerspissene. Her får man optimal behandling og man føler seg trygg. Hun er ærlig og direkte og har stor faglig tyngde.

Jeg har utelukkende positive erfaringer med Dr.Sneve.

Ikke anbefalt til mennesker med min problematikk

Klinikk: Teres Stokkan Skrevet

Jeg er overvektig og har hudsykdommen Hidrosadenitt.
Jeg kom til klinikken KUN for en vurdering av byller jeg ønsker å få fjernet. Da er det meget uprofesjonelt å kommentere at en pasient ikke vil greie å redusere vekta på egen hånd. Man bør ha ganske mye kunnskap om pasientens bakgrunn FØR man kommer med antagelser eller føler at man kan prøve å "pushe"/provosere en reaksjon for å teste "hva som bor i pasienten". Heldigvis taklet jeg det meget godt, men fortviler over at andre i min situasjon kan møtes likens. Det er ikke særlig greit.
Det eneste positive var at jeg skulle henvises til annet sted for bedre ivaretakelse. Det er jeg helt enig i.

Flink plastikkkirug

Klinikk: Teres Stokkan Skrevet

Fikk henne som plastikkkirug,gjennom fritt sykehusvalg..Hun kunne ikke godkjenne alt,latterlig unnskyldning for det..Men hun tok en brystreduksjon på meg,er stor fornøyd med resultatet..Er også fornøyd med klinikken ellers,om jeg skal sette fingeren på noe,så virker hun noe værsyk,ikke like blid bestandig..Men en veldig flink kirug,som kan annbefales..