Kristian Bjørgul

Ortopedisk kirurg

Ortopedisk kirurgi

Autorisasjon (1991)

Medi3 Oslo Telefonnummer22 60 40 6022 60 40 ...
Pilestredet Park 7 0176 Oslo
Kristian Bjørgul er ortopedisk kirurg i Halden og Oslo

Siste vurderinger av Kristian Bjørgul

Fantastisk!

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Jeg ble hofteoperert av Kristian Bjørgul 14.01.20. Jeg er meget imponert over informasjonsflyten og oppfølgingen fra jeg mottok innkalling til Aleris Frogner.
Kristian er god på kommunikasjon og inngir stor tillit og trygghet. Flink å lytte og også forklare hva jeg skulle gjennom og deltok selv aktivt i forberedelsene til operasjonen.
Jeg ble hofteoperert med fremre tilgang og er på dag 2 i upåklagelig god form med nesten ingen smerter, bare litt ømt rundt operasjonsområdet.
Kristian Bjørgul og hans team anbefales på det sterkeste. Faglig dyktig, god på kommunikasjon, trygg, tillitsskapende, sympatisk, hyggelig og en herlig form for humor :) Takk for oppholdet og til alle dere i administrasjon og ikke minst fantastiske pleiere!

Erfaren lege

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Fikk satt inn hofteprotese i mars 2018, og etter dette har det kun vært fremgang. Går lange turer og trener regelmessig, og hofta fungerer helt topp. Ingen restriksjoner for hva jeg kan gjøre, noe som er et stort pluss med denne operasjonsmetoden. Jeg er utrolig imponert over Kristian Bjørgul og hans team. Dyktige, erfarne og god informasjon hele veien. Kjenner nå at den andre hofta står for tur, og uten tvil er det kun Dr Bjørgul som får utføre den jobben.

Hofteprotese

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Jeg ble operert 21.06.2018. I dag 25.06.2018 kan jeg gå opp og ned trapper og på gulv uten krykker og uten smerter!! Riktig nok kostet denne operasjonen noen kroner, men var vert hver krone. Visste om tilbudet for tre år siden da første hofte ble operert, men benyttet meg ikke av det. Big mistake!

Dyktig kirurg.

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

Var inne til oprasjon september 2016, der jeg fikk protese i venstre kne. God informasjon og betryggende oppfølging.
Oprasjonsår ble meget pent og røntgen viser at protesen sitter perfekt. Hadde som forventet en del smerter den første tiden.

Klar anbefaling fra meg.

Dyktig og sympatisk ortoped

Klinikk: Aleris Frogner Skrevet

KB opererte meg og ga meg ny hofte i mai 2016. Jeg er dyktig imponert over hvordan jeg ble møtt før operasjonen. Han er god på kommunikasjon og inngir stor tillit.
Operasjonsdagen var han god på å forklare hva jeg skulle gjennom og deltok selv aktivt i forberedelsene til operasjonen.
Jeg ble operert med mini- invasiv metode ig er utrolig imponert over hva KB klarte å gjøre under operasjonen. Et 6-7cm snitt like under trusekanten øverst på låret. Jeg fikk god oppfølging etter operasjonen av KB og rehabiliteringen har gått over all forventning. Ingen smerter i selve hoften, noe i låret. Kastet krykkene etter fire uker og er topp fornøyd med resultat og behandling.
Kristian Bjørgul anbefales på det sterkeste! Faglig dyktig, god på kommunikasjon, trygg, tillitsskapende, sympatisk og hyggelig!